Viziunea artistica a lui Haring a fost interpretata pentru a crea o colectie unica de bijuterii care le permite fanilor sa detina propria parte de istorie a artei.
Colectia completata cu tonuri stralucitoare si metale mixte, reflecta liniile indraznete si culoarea care au infrumusetat candva strazile New York-ului. Colectia este formata din 12 piese: 8 talismane si bratari, doua inele, colier si cercei- toate inspirate de lucrarile simbolice ale vizionarului, inclusiv cainele care latra, copilul inger si liniile sale indraznete reprezentative.
„Arta ar trebui sa fie ceva care iti elibereaza sufletul, iti provoaca imaginatia si incurajeaza oamenii sa mearga mai departe”- Keith Haring
Pentru a sarbatori lansarea, campania Pandora aduce la viata zgomotul si exploziile de creativitate care au patruns in anii 1980 pe scena orasului New York, inspirand stilul pop art al lui Keith Haring. De la rapperi in plina expansiune, break-danceri, skateboarderi, persoane care frecventeaza cluburile, pana la baschetbalisti si tobosari, campania Keith Haring x Pandora reflecta energia molipsitoare a zeitgeistului care a modelat cele mai emblematice lucrari ale artistului.
Obiectivul principal al campaniei este acela de a evidentia influenta durabila a lui Keith Haring in cultura si de a sarbatori viziunea lui de initiator al faptului ca arta este pentru toata lumea, aliniata cu promisiunea brandului Pandora de a crea bijuterii accesibile care dau putere tuturor sa se exprime in felul sau.
Filippo Ficarelli si Francesco Terzo, Directorii de Creatie ai brandului Pandora, au mentionat ca: „Atunci cand am creat colectia, am calatorit in timp, conectandu-ne direct cu filozofia artistului care isi foloseste arta si viziunea pentru incluziune, construind un limbaj cultural si vizual relevant care este atat de nesfarsit incat ajunge la noi ca o voce puternica. Ne imaginam un dialog cu Keith Haring, ambii folosind bijuteriile ca panza sau ca „un perete”, pentru a impartasi o limba pe care o putem vorbi cu totii”.
Colectia de bijuterii celebreaza creativitatea, un sentiment de apartenenta la o subcultura urbana si vibranta, dar si pentru libertatea artistica.
Colectia este disponibila in intreaga lume online si in magazinele fizice Pandora, numai in perioada 29 septembrie 2022- 29 noiembrie 2022.
© Fundatia Keith Haring. Licenta de Artestar, New York
Parteneriat realizat in colaborare cu Artestar, o agentie globala de licentiere si consultanta creativa care reprezinta artisti, fotografi, designeri si creatori de top.