Surorile Kim, Kourtney, Khloé, Kendall si Kylie, alaturi de mama lor, Kris Jenner, au definit un deceniu intreg. Ele sunt emblemele cresterii influentei retelelor de socializare, au schimbat lumea modei din nou si din nou, si au manipulat mintile a milioane de tinere, idealizand tiparul fizic care s-a impus din 2010 incoace, scrie Your Tango.
Femeile Kardashian au devenit sinonime cu audienta maxima, speculand obsesia societatii pentru modul in care ele traiesc. Dar acum fanii incep sa se intrebe daca succesul lor in scadere este calea spre disparitie. Dupa ce celebritatea lor a ajuns la un nivel astronomic, legatura lor cu oamenii obisnuiti a inceput sa se subtieze tot mai mult, ducand la ceea ce multi considera ca va fi decaderea familiei Kardashian.
Vezi această postare pe Instagram
Kardashienele devin irelevante, iar lumea se intreaba de ce. Pe retelele de socializare, in special pe TikTok, au aparut discutii despre ce se intampla cu brandul Kardashian. Nu intamplator: e normal ca o aplicatie iubita de generatia Z pentru stilul direct, necenzurat, care prezinta vietile oamenilor obisnuiti, sa se afle in primele randuri ale frontului anti-Kardashian. Este evident ca generatia Z nu mai vrea sa auda de astfel de „influenceri” care n-au nicio legatura cu viata reala.
@aestheticc11113 #fyp #foryou #kardashians #jenner #kimkardashian #kourtneykardashian #khloekardashian #krisjenner #kendalljenner #kyliejenner #haileybieber #justinbieber #selenagomez #viral #trending ♬ Suspense, horror, piano and music box – takaya
Ce au oferit femeile Kardashian si ce vrea lumea acum
Familia Kardashian si-a construit celebritatea monetizandu-si autopromovarea. Aceste femei au pasit din lumea reality show-urilor in industriile frumusetii si modei – Kim a deschis SKIMS, Kylie Jenner a lansat Kylie Cosmetics. Ele au patruns chiar si in sectorul wellness, unde Kourtney a lansat brandul de vitamine Lemme.
Orice produse au vrut sa vanda, au vandut – indeosebi o imagine. O imagine a lor insasi, a bogatiei si a modului in care o persoana obisnuita poate sa aiba un stil de viata ca al lor.
Era Kardashian a ajuns aproape de final pentru ca oamenii vor sa vada vedete cu vieti autentice. Averea lui Kim este evaluata in acest an la 1,7 miliarde de dolari, conform Forbes, un nivel intangibil pentru cei mai multi oameni. Potrivit datelor statistice din 2021, media castigului anual in SUA a fost de 69.021 dolari. In 2021, rata oficiala a saraciei a fost de 11,6%, cu 37,9 milioane de oameni aflati in saracie.
Nu doar averea surorilor a respins publicul, ci si atitudinea lor fata de bogatie. Intr-un interviu publicat in 2022 de Variety, Kim si-a prezentat fara ascunzisuri sfatul pentru femeile care vor sa reuseasca in lumea afacerilor: „Miscati-va naibii fundul si treceti la munca. Se pare ca nimeni nu mai munceste azi. Trebuie sa va inconjurati de oameni care vor sa munceasca.”
Declaratia ei a fost gresita si aproape complet ignorata de majoritatea oamenilor care trec prin alte experiente, iar reactia fata de aceasta a fost suficienta pentru a dovedi ca publicul e din ce in ce mai obosit de atitudinile si ignoranta familiei Kardashian.
Kim si surorile sale isi pot permite echipe scumpe formate din bone, stilisti, antrenori personali si bucatari pentru a-si usura viata, un nivel la care oamenii obisnuiti nu au acces. Asa cum arata un utilizator pe TikTok, Kardasienele „obisnuiau sa stabileasca tendinte. Acum tot ce fac ele pare fabricat, fals, ciudat”.
Sansa pe care „clanul Kardashian” a ratat-o
Exista tot mai multe voci care arata ca starurile Kardashian nu mai reusesc sa tina pasul cu noul val media si cu noua generatie, si nu mai sunt relevante, nu mai aduc nimic nou, iar lumea s-a plictisit de ele. Ba chiar multi tineri de simt ofensati de abordarea lor.
Multi si-au pierdut increderea in aceste staruri cand Kim a fost implicata in scandalul Balanciaga. Altii au simtit ca reactia lor slaba la tragedia Astroworld, cand zece oameni au murit intr-o invalmaseala produsa la un festival organizat de Travis Scott, iubitul lui Kylie Jenner, a aratat clar cum sunt ele ca oameni.
Ce a a aflat Kim Kardashian dupa ce si-a facut o scanare completa a corpului
Cineva a scris pe TikTok ca pentru a ramane interesante, ele ar fi trebuit „sa pivoteze de la bogatie si celebritate la comunitate si filantropie, dar au ratat ocazia s-o faca organic.
Intram in al patrulea an al unei pandemii globale care a schimbat modul in care traim, muncim si socializam. Oamenii s-au intors spre ei insisi, atat de nevoie si din motive de siguranta, cat si ca un mod de a reevalua ceea ce conteaza cu adevarat.
Iar cum schimbarea climatica ne indreapta spre un viitor incert, iar economia trece prin noi turbulente, oamenii sunt obositi de brandul Kardashian. Ceea ce au nevoie cu adevarat acum este sa vada realitatea asa cum e, nu o versiune impachetata pompos a vietii cuiva, oricat de cunoscuta si de importanta ar fi acea persoana.
Foto: Hulu