Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion si lifestyle din Europa, si casa de moda inovatoare Paco Rabanne lanseaza o colectie capsula pentru sezonul Primavara/Vara 23. Prin cromatica vibranta si croielile dinamice, colectia isi propune sa stimuleze simturile – vaz, atingere si auz.
Colaborarea Zalando si Paco Rabanne sarbatoreste noua generatie de clienti pentru zona de lux, cu o colectie capsula ce cuprinde 40 de piese, si include modele iconice ale brandului, precum gentile cu lanturi, fustele inspirate de discuri si topurile si rochiile in culori intense.
Colectia capsula este prezentata in cadrul unei campanii ce ii are ca protagonisti pe Crystal Murray, Dustin Muchuvitz si Aj Yel, styling-ul fiind realizat de Glen Mban.
Fiecare piesa a fost gandita si creata pentru a trezi emotii si a intensifica experienta senzoriala, invitandu-i pe cei care o poarta sa-si foloseasca simturile si sa isi descopere latura lor colorata.
Colectia capsula este compusa din 40 de piese: 20 prêt-a-porter, 17 accessorii si 3 modele de incaltaminte, inspirate de cele mai mari realizari ale Paco Rabanne, si intruchipand designul emblematic al casei de moda. Utilizarea metalului si alegerea unor croieli inovatoare, alaturi de nuantele puternice, perfecte pentru vara, sunt elementele reprezentative ale colectiei.
Campania asociata colectiei realizate de Paco Rabanne pentru Zalando este ilustrata printr-o colaborare cu o noua generatie de artisti; Crystal Murray (cantareata si compozitoare), Dustin Muchuvitz (DJ si model) si Aj Yel (model). Styling-ul a fost realizat de Glen Mban, ce sarbatoreste bucuria de a interpreta moda intr-o maniera ludica, reinventand regulile creatiilor de lux si exprimand unicitatea individuala.
Lena-Sophie Röper, Director Designer & Luxury Zalando: „Colectia capsula Paco Rabanne este un pas important in demersul nostru pentru a deveni o destinatie pentru categoria de fashion designer. Cu experienta pe care o detinem in domeniu, oferim clientilor nostri inspiratie pentru stiluri premium si ii punem in legatura cu brandurile partenere, printr-o experienta unica si personalizata. Colaborarea cu casa de moda Paco Rabanne este un exemplu al acestei directii, aducand la un loc viziunea creativa a brandului cu experienta noastra diferentiata si inspirationala de achizitii de designer, pentru urmatoarea generatie de clienti de produse de lux”.
Colectia capsula este disponibila in exclusivitate pe Zalando pe 25 de piete europene, din 12 aprilie.
Campania integrata a carei directii creative este semnata de Flore Bottaro s-a lansat pe 11 aprilie, si este realizata in colaborare cu Kitten Production Agency.
Zalando este una dintre principalele platforme de fashion si lifestyle online din Europa. Fondata la Berlin in 2008, compania ofera o gama larga de articole de imbracaminte, incaltaminte, accesorii si beauty, celor peste 50 de milioane de clienti activi din 25 de tari. Selectia de branduri internationale include atat nume cunoscute la nivel global, cat si marci locale.
O casa de moda inovatoare la fel speciala in prezent ca atunci cand a fost fondata in 1966, Paco Rabanne se remarca prin imbinarea viziunii avangardiste cu valorile moderne. Inca de la primele colectii din anii ‘60 si ’70, brandul din Paris a explorat idei de design radicale – de la utilizarea plasei metalice ca tesatura ce contureaza corpul, la combinatia de materiale neconventionale care creeaza siluete cinetice. Purtate de personalitati ca Brigitte Bardot, Jane Birkin, Françoise Hardy si Audrey Hepburn, modelele indraznete Paco Rabanne au devenit iconice si identificabile.
Foto: PR