Nioxin® dezvaluie noua sa imagine si parteneriatul cu dermatologii, focusat pe solutii stintiifice care dau rezultate

1
De Gavrila Alina
5 oct. 2024

Nioxin, marca profesionala nr. 1¹ pentru un par mai bogat si mai des, ne dezvaluie o noua identitate. Mai fresh si inovatoare, in acord perfect cu primul parteneriat global cu medicii dermatologi si campania „Got 30 Days?”

Nioxin®, marca profesionala nr. 1¹ pentru par mai gros si mai plin²

Nioxin a introdus o noua identitate de brand. Un look fresh pe toate canalele, de la produse, ambalaje, puncte de vanzare si comunicare, care este prezent de acum si in Romania.

Nioxin este construit pe o puternica mostenire de cercetare stiintifica in identificarea de solutii pentru scalpul sensibil si caderea parului. Brandul a anuntat parteneriatul sau global cu reputatul cercetator dermatolog, Dr. Jenny Liu. Scopul acestei aliante? Sa educe si sa propuna solutii profesionale pentru consumatorii preocupati de ingrijirea si sanatatea scalpului si a parului.

Dr. Liu este pasionata de ingrijirea starii de bine a pielii si parului, in special la persoanele care se lupta cu caderea lui, chestiune pe care o vede des in activitatea sa profesionala.

Sunt absolut incantata sa lucrez cu Nioxin®, un brand pe care il recomand de ani de zile (inca din timpul rezidentiatului) pacientilor care se confrunta cu subtierea si caderea parului„, a spus Dr. Liu.

Cu abordarea inovatoare a Nioxin® si dedicarea fata de excelenta scalpului si a parului, sunt foarte incantata sa ajut mai multi oameni sa se bucure de cele mai bune viitoare zile ale parului lor”, a mai spus Dr. Liu

Got 30 Days?/Ai 30 de zile?

Nioxin® a lansat totodata o noua campanie de marketing globala, „Got 30 Days?”/ Ai 30 de zile?”, cu primul sau mesaj de brand „Nioxin® creste ™”. Campania pune accent pe ideea ca se pot intampla multe in 30 de zile, iar parul mai gros si mai plin este unul dintre ele. Campania digitala arata progresul si bucuria de care se bucura consumatorii. Un par mai plin, mai bogat si mai dens in doar 30 de zile, dovedind ca intr-adevar „Nioxin® creste rezultate™/Nioxin® Grows Results™”.

Noul look al brandului reprezinta bucuria care vine odata cu realizarea ca poti avea un par mai bogat si mai plin„, a declarat Sylvie Biragnet, SVP global, Prestige Care Brands, Wella Company.

In doar 30 de zile, Nioxin® ajunge la radacina problemei pentru rezultate pe care consumatorii le pot vedea si simti,” a adaugat Sylvie Biragnet.

Pentru mai multe informatii si locul de unde sa cumparati produsele Nioxin va rugam sa vizitatihttps://nioxin.professionalbrands.ro/si sa urmariti brandul pe Instagram, Facebook si Tiktok @Nioxin.