Intr-un interviu publicat recent de editia britanica a revistei ELLE, actrita a povestit ca la 28 de ani cineva i-a spus ca i-ar trebui niste injectii faciale. „‘Apoi iti vei recapata chipul’, au fost cuvintele ei”, a povestit actrita in varsta de 34 de ani.
„I-am aratat usa. Doar ca nu i-am zis ‘Iesi afara'”, a mai spus vedeta din „Game of Thrones” dupa ce a fost intrebata care a fost cel mai prost sfat de ingrijire a tenului pe care l-a primit.
Vezi această postare pe Instagram
Cel mai bun si cel mai ciudat sfat
Emilia Clarke, ambasador global al brandului Clinique, a primit cel mai bun sfat de ingrijire a pielii de la mama sa: „De cand eram mica imi spunea mereu sa-mi curat pielea, sa o tonifiez si sa o hidratez.”
„Cel mai amuzant sfat de intretinere a pielii pe care l-am primit? Pot sa spun Goop… o iubesc (pe Gwyneth Paltrow, n.r.), dar cred ca exista o limita la care poti spune ca lucrurile devin cam caraghioase. Si mai sunt trucurile nebunesti care chiar merg. Imi amintesc cand cineva mi-a zis de trucul cu lingura, sa pui o lingura rece pe pleoape ca sa reduca umflaturile, si eu am zis ‘Scuze, poftim?’. Dar a functionat”, a spus vedeta.
Avantajele trecerii timpului
Desi lucreaza intr-un sector care tinde sa favorizeze tineretea, Clarke spune ca este mandra de ceea ce a realizat pana acum si impacata pe deplin cu semnele naturale ale imbatranirii, scrie Shape. „La 34 de ani, sunt mai inteleapta, mai inteligenta, am avut mai multe experiente, am facut toate lucrurile astea si sunt mandra. Poti sa faci asta fiindca ai varsta pe care o ai”, a declarat ea.
View this post on Instagram
„Timpul este singurul care iti permite sa faci astfel de lucruri. Asa ca, daca chipul meu reflecta timpul pe care l-am petrecut pe acest pamant, sunt impacata cu asta”, a continuat actrita.
Prefera un rimel de 20 de dolari
Anul trecut, actrita nominalizata la Premiile Emmy a fost numita primul ambasador global al brandului Clinique. „E minunat si onorant sa fiu primul ambasador. Iubesc Clinique ca brand pentru ca este universal si credibil”, a declarat ea pentru People.
Trucul neobisnuit pentru gene mai lungi pe care Emilia Clarke l-a invatat de la mama ei
Ca multe alte femei, actrita a aflat de acest brand de la mama ei, dar a inceput sa foloseasca produsele sale abia cand a inteles „ce inseamna brandurile” si cum se prezinta consumatorilor. „Cand vedeam brandurile de frumusete aranjate in rafturile magazinelor, Clinique imi atragea mereu atentia pentru ca era universal, se adresa tuturor femeilor. Asa ca ma consider foarte norocoasa sa ii fiu partenera”, a spus actrita care adora rimelul de 20 de dolari al acestui brand.
Dependenta de produsele Clinique
Emilia Clarke a aparut in campania de promovare pentru iD Collection, un sistem de hidratare disponibil in 20 de combinatii pentru diferite nevoi ale pielii.
Actrita se declara acum „total dependenta” de toate produsele Clinique si este mandra ca se alatura unei companii care pretuieste individualitatea, pe care ea se straduieste sa o pastreze, in ciuda carierei sale.
„Cand esti intervievata pentru felul in care traiesti si pentru ca esti pe un soclu, risti sa-ti pierzi putin identitatea”, a spus Clarke. „Incerc mereu sa ma asigur ca ceea ce spun este autentic si real pentru ceea ce sunt si ce simt, fara sa ofer prea mult din intimitatea mea”, a adaugat ea.
Foto: Getty Images.