Nutrilite™, marca de vitamine si suplimente nutritive numarul 1 din lume*, lanseaza un nou produs, menit sa sustina sistemul imunitar al copiilor – Nutrilite™ Sprijin Imunitar* Plus pentru copii.
Copiii isi pun mintea si trupul in tot ceea ce fac! Sunt atat de ocupati sa exploreze lumea si sa plece in aventuri, incat pur si simplu nu le pasa de picioarele reci, de hainele imbibate de ploaie sau de parul ud. Ajuta-ti copiii sa se bucure pe deplin de orice isi doresc sa faca, oferindu-le sprijin cu Nutrilite™ Sprijin Imunitar* Plus pentru copii – un produs 4 in 1 care contine vitamina D pentru a le sustine sistemul imunitar, vitamina C, zinc si bacterii producatoare de acid lactic.
Un studiu recent** realizat de Amway impreuna cu compania de cercetare Kantar in randul mamelor de copii cu varsta intre 1 si 12 ani, arata ca intarirea sistemului imunitar este pe locul 2 in preocuparile mamelor, imediat dupa alimentatia echilibrata. 49% dintre mame sunt de acord ca principala nevoie a copilului lor este cresterea sistemului imunitar, cu atit mai mult cu cat sistemul imunitar al copiilor nu este complet dezvoltat pana la varsta de aproximativ 10 ani!
Nutrilite™ Kids Immunity Support* Plus nu contine arome sau coloranti artificiali.
Pe langa combinatia inteligenta 4-in-1, produsul vine in pliculete usor de folosit acasa sau in deplasare – o solutie convenabila care economiseste timp!
Produsul este distractiv si gustos, cu o formula pulbere cu topire rapida si ambalat in pliculete ce pot fi consumate oricand si oriunde, puse direct pe limba sau amestecate cu alimente sau bauturi reci. Pulberea ofera o senzatie racoritoare in gura si are un gust usor dulce.
Doar 1 plic pe zi sustine sistemul imunitar al copiilor. Fiecare pachet contine cantitatea pentru o luna intreaga – 30 de pliculete. Produsul poate fi folosit de copii incepand cu varsta de 4 ani.
* Sursa: Euromonitor International Limited; Vitamins and Dietary Supplements, World GBN, Retail Value RSP, % breakdown, 2020.
** Sursa: KANTAR/ Amway: quantitative study (n > 2000), Global Health & Wellness Consumer Landscape, Apr’21