Casa de bijuterii Malvensky, infiintata de catre Malvina Cservenschi in 2012, a incheiat anul 2021 cu o cifra de afaceri de 2.8 milioane de euro, fiind astfel in crestere cu 64% fata de anul 2020.
Cu ocazia aniversarii a 10 ani de activitate, Casa de Bijuterii Malvensky prezinta clientilor sai o locatie noua, o bijuterie arhitecturala cu trei niveluri, pe una dintre celemai frumoase strazi din Bucuresti, in care s-a amenajat un nou etaj, dedicat momentelor importante precum casatoriasi logodna.
Totodata, anul 2022 inseamna trecerea la un nou nivel siin privinta creatiilor de bijuterii Malvensky, urmatorul pas important fiind noile colectii cu diamante, colectiedestinata inelelor de logodna.
Ultimii doi ani au scos in evidenta un nou comportament al clientilor, dar si noi provocari in randul companiilor care au fost nevoite sa isi readapteze strategia de business. In acest sens, decizia Casei de Bijuterii Malvensky de a se muta intr-o noua locatie, a reprezentat o miscarefinanciara si operationala cheie in planul de business cu atat mai mult, cu cat, schimbarea a avut loc in timpulpandemiei, investitia ridicandu-se la aproximativ 500.000 euro.
Pandemia a schimbat comportamentul clientului, acestaalegand investitiile sigure, cu o marja de risc cat mai mica.Aurul reprezinta o opțiune de investitie sigura atat pentruinvestitorii experimentati, cat si pentru cei recent intrati in acest domeniu. De-a lungul timpului, aurul si-a pastratputerea de cumparare, este durabil si tangibil, iar valoareasa este incontestabila. Astfel ca, in perioada de pandemie, oamenii au ales sa cumpere aur, fiind o investitie durabila, nu doar in perioada de criza.
Urmatorul proiect important pentru Casa de BijuteriiMalvensky reprezinta noile colectii de diamante. Un prim pas care a avut loc deja, a fost finalizarea cursurilor GIA, una dintre cele mai importante cursuri ce atestaacreditarea formarii in expertiza diamantelor si a pietrelorpretioase, dar si a comercializarii de diamante. De aceastaprestigioasa formare si calificare a avut parte boudoireMalvina Cservenschi si intreaga echipa Malvensky, astfelincat sa le poata oferi clientilor care aleg sa treaca pragulboutique-ului, excelenta in servicii. Un alt obiectiv majorbifat cu succes a fost cautarea celui mai bun raportcalitate – pret pentru diamante astfel ca, la ora actuala, Casa de Bijuterii Malvensky detine cunostintele siresursele necesare pentru a putea pune la dispozitieclientilor, cea mai buna oferta financiara pentru selectia de bijuterii din pietre pretioase. La acestea se adaugaconceperea celor mai frumoase modele de bijuterii, create de Malvina Cservenschi, in acord cu misiunea companieide a onora traditii, foclor si simboluri prin bijuterii cu insemnatate.
In perioada 2020 – 2021, suma totala a vanzarilorprovenite atat din mediul online, cat si din magazinul situatin Bucuresti, a fost de aproximativ 5 milioane euro, astfelca printre cele mai cautate bijuterii din aur se numarabratarile cu snur, urmate de bratarile bangle, cerceii, pandantele si lanturile.
Pentrul anul 2022, Malvesnky estimeaza o crestere de pana la 50%, la acest aspect contribuind noile colectii de bijuterii de logodna, colectia cu diamante si pietrepretioase, la care se adauga consolidarea colectiilorSignature.
La 10 ani de la lansarea pe piata, lucrurile au evoluat, capatand astfel noi directii si valente. Incepand de la diversificarea produselor din portofoliu, de la accesorii micisi accesibile si pana la produse mai complexe cu pietrepretioase si valoroase si continuand cu conturarea uneimisiuni clare, respectiv aceea de a onora traditiile, cultura,foclorul si simbolurile in bijuterii cu mesaj si insemnatate, tot efortul depus si toate riscurile asumate, au conduscatre dezvoltarea unui business care livreaza pe langa un produs, o emotie.
„Malvensky este in primul rand un designer, un vizionar siun creator. Eu ma ocup personal sa gandesc si sa creezfiecare piesa de bijuterie din portofoliul nostru, iar abiadupa multe teste, trecem in etapa de productie. Consumatorul final vede si apreciaza prin loialitate, iarpentru noi investitia in design si in calitatea produselorreprezinta un lucru primordial. Asa a inceput totul, cu o poveste inspirata din dorinte, nevoi, emotii de daruit, dar siun mesaj indragit pana astazi: Make a wish and let it happen.” Malvina Cservenschi, fondator sidesigner Malvensky.
***
Despre Malvensky
Din 2012, Malvensky promoveaza Romania prin creareade bijuterii inspirate din traditii si simboluri culturale. Bijuteriile sunt realizate dupa un design original, creat de catre Malvina Cservenschi, director de creatie, expert in diamante si fondatoarea Casei de Bijuterii. Malvensky estefurnizorul oficial de bijuterii al Casei Regale din Romania.
Infiintata in 2012, Malvensky are astazi 21 de angajati sidetine un magazin online, https://www.malvensky.com/, cat si Casa de Bijuterii situata in Bulevardul Lascar Catargiu 46, unde isi asteapta clientii pentru o experientapremium, intr-o calatorie a traditiilor declinate in creatii din aur, diamante si pietre pretioase.