Parteneriatul incepe odata cu „Classics Reborn” campaniaVara 2022 si va include o donatie de 1 milion USD pentruturneul mondial sustinut de Shawn Mendes pentru a ajuta la atenuarea si compensarea impactului asupra mediului.
Tommy Hilfiger are placerea sa anunte parteneriatul „Play it Forward” cu Shawn Mendes – cantaret si compozitor canadian, realizat din dorinta de a construi un viitor mai bun pe bazaviziunii lor comune. Aceasta colaborare prezinta mai multedirectii si va debuta cu Shawn Mendes ca protagonist principal al campaniei globale Vara 2022, intitulata „Classics Reborn”, care prezinta o colectie realizata in intregime din materiale maisustenabile. In plus, pe parcursul viitorului sau turneu Wonder: The World, Shawn Mendes va purta produse personalizateTOMMY HILFIGER, realizate din materiale mai sustenabile, abordand diverse stiluri. De asemenea, Tommy Hilfiger va dona1 milion USD pentru a sustine eforturile de a atenua sicompensa impactul asupra mediului din timpul turneului. Parteneriatul va culmina cu o colectie capsula, realizataimpreuna, si va fi lansata in primavara anului 2023, redand un stil atemporal, mai sustenabil. In colectie vor fi integrate proceseinovatoare in ceea ce priveste materiale reciclate dar si materialenoi, si, de asemenea, practici de design circular.
„Shawn nu este doar un muzician multitalentat – el reprezinta sio noua generatie de Futuremakers care inteleg nevoia de actiune”, a spus Tommy Hilfiger. „Prin unirea fortelor cu Shawn pentru a invata, a impartasi si a inova, putem construi peceea ce am realizat deja si putem duce calatoria noastra in materie de sustenabilitate la nivelul urmator. Desi recunoastemca mai avem un drum lung de parcurs, impreuna putem obtine simai multa constientizare pentru a avea un impact pozitiv si de durata.”
Urmand sa fie lansata pe 16 mai 2022, pentru campaniaTOMMY HILFIGER „Classics Reborn” s-a colaborat cu fotograful Craig McDean si il prezinta pe Shawn Mendes purtand diverse stiluri din colectia 1985 Program, inclusiv polo–ul emblematic din 1985, realizat din bumbac organic. Prinutilizarea bumbacului organic, realizarea colectiilor 1985 Program din 2022 a redus echivalentul CO2 cu aproximativ48% si au fost evitate 692 de tone de emisii. Acesta esteechivalentul a 641 de zboruri dus-intors de la Londra la New York pentru un pasager. Shawn Mendes poarta, de asemenea, denim mai sustenabil, care este produs folosind 20% bumbacreciclat post-consum, care necesita mai putina apa si energie in timpul etapelor sale de finisare. Look-ul este completat cu piesevintage TOMMY HILFIGER, care celebreaza produsele favorite care starnesc nostalgie.
Pentru viitorul sau turneu Wonder: The World, Shawn Mendes s-a angajat sa mentina un climat pozitiv, reducand emisiile de CO2 cu 50% per spectacol, comparativ cu ultimul sau turneumondial din 2019 si atenuand toate emisiile ramase printr-o combinatie de eliminare a carbonului si proiecte de evitare a emisiilor de carbon. Pentru a-si sprijini misiunea si parteneriatulcomun, Tommy Hilfiger va dona 1 milion USD pentru a face posibila implementarea Programului Sustainability & Tour Greening. O parte substantiala a acestei investitii va fi donataagriculturii regenerative a bumbacului, un nou pas in dezvoltarea initiativelor de sustenabilitate mai ample ale brand-ului Tommy Hilfiger. Pe tot parcursul turneului, Shawn Mendes va purta, de asemenea, modele personalizate si mai sustenabile, cu look-uri obtinute din materiale ramase din colectiileanterioare TOMMY HILFIGER, precum si din ceea ce se numeste vintage deadstock, adica produse noi, nepurtate dar care nu au fost vandute, si materiale reutilizate.
O etapa cheie a parteneriatului, Tommy Hilfiger si Shawn Mendes vor introduce, de asemenea, in primavara anului 2023, o colectie capsula realizata in comun. Aceasta va prezenta stiluride calitate prin care se reimagineaza piesele clasice TOMMY HILFIGER cu design circular, fiind implicate in procesul de realizare inovatii in ceea ce priveste reciclarea materialelor.
„Intotdeauna am fost inspirat de Tommy si de brand–ulemblematic pe care l-a construit si sunt incantat sa impartasesccalatoria noastra impreuna cu fanii mei”, a spus Shawn Mendes. „Toata lumea are un rol in crearea unui viitor maisustenabil si sunt inspirat sa vad ce putem realiza. Astept cu nerabdare sa invatam unii de la altii, sa explorez modul in care reimaginatia creativa poate avea un efect pozitiv asupraindustriei modei si sa impartasesc ce inseamna pentru mine a trai intr-un mod mai sustenabil. ”
In lunile urmatoare, mai multe detalii despre colaborarea „Play it Forward” vor fi distribuite pe canalele de comunicare Tommy Hilfiger si Shawn Mendes. Prietenii si fanii brand-uluiTOMMY HILFIGER sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind @TommyHilfiger, #TommyHilfiger si@ShawnMendes.
Despre SARKK SA
SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.
De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţiconsumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mairecunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand–ul creeaza un stil emblematic, care prindeviata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusivimbracaminte sport, denim, accesorii si incaltamintepentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate siincluziune.
Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociatidin intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com. PVH a achizitionat Tommy Hilfiger in 2010 si continua sa dezvolte o abordare care se concentreaza pedezvoltarea relevantei, prezentei si cresterii pe termenlung a brand-ului la nivel mondial.
Despre calatoria pentru sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger
Viziunea lui TOMMY HILFIGER este ca pana in 2030 sadevina un brand care nu iroseste nimic & ii intampina petoti (Wastes Nothing and Welcomes All). In 2020, organizatia a anuntat 24 de obiective pe patru piloni, axatepe circularitate si incluziune. Aceste scopuri stabiliteservesc drept ghid pentru crearea de produse maisustenabile, folosindu-se materiale organice si reciclate; dezvoltarea proceselor inovatoare de-a lungul lanturilorde aprovizionare (inclusiv denim cu impact redus pentru a reduce consumul de apa si energie); promovarea uneicomunitati de incluziune prin Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge; si asigurarea ca fiecare fan Tommy are acces la produse prin colectia Tommy HilfigerAdaptive, concepute pentru ca procesul de imbracare safie unul mai facil pentru adultii si copiii cu dizabilitati. In 2019, TOMMY HILFIGER a devenit unul dintre primelebrand-uri care a folosit bumbac 100% reciclat la scaralarga, iar in 2020, aproape 60% din colectiile sale globaleau fost realizate cu materiale din surse mai sustenabile – un numar care continua sa creasca sezon peste sezon. . Programul Tommy for Life, care a fost lansat in 2020, exploreaza diferite modele prin care un prodis extrem de indragit sau deteriorat este preluat si revandut, reparat sauremixat in articole complet noi. In plus, recunoscand canicio companie nu poate schimba singura peisajulsustenabilitatii, Tommy Hilfiger si-a unit fortele cu partenerii din industrie prin semnarea Pactului de moda in august 2019, precum si aderarea in 2020 la initiativeleFundatiei Ellen MacArthur – Make Fashion Circular, Jeans Redesign. Pentru informatii suplimentare vizitatiacest site.
Despre “Classics Reborn”
Imagistica campaniei „Classics Reborn” a fost realizatadeCraig McDean in Austin, Texas, si il prezinta pe Shawn Mendes cantand un cover al piesei „Dancing in the Dark” de Bruce Springsteen. Campania va fi amplificata printr-o puternica prezenta digitala si prin social-led storytellingpe platformele sociale @TommyHilfiger si@ShawnMendes, plus acoperirea media globala extinsa a brand-ului si reteaua de magazine.
Despre Shawn Mendes
Originar din Toronto, Canada, Shawn Mendes este un cantaret, compozitor si producator de trei ori nominalizatla GRAMMY®. Este cunoscut pentru piesele sale de succes „Stitches”, „Treat You Better”, „Señorita” si un nou single, „When You’re Gone” si este al treilea cel maitanar artist solo care a avut trei albume consecutive pelocul 1. In 2020, a fost cel mai tanar artist masculin care aajuns vreodata in topul Billboard 200 cu patru albume de studio pana in prezent. Pe langa realizarile sale muzicale, Shawn Mendes sprijina diferite eforturi umanitare, iar in 2019, a lansat Fundatia Shawn Mendes, care incearca sainspire tinerii de astazi sa descopere cauze de care suntpasionati, dandu-le in acelasi timp putere sa schimbelumea. Ca parte a misiunii sale permanente, Fundatiaofera resurse si distribuie „Granturi Wonder” pentru a permite, inalta si amplifica tinerii dorni de schimbare sacreeze noi oportunitati si sa–si imbunatateascacomunitatile.