Prima luna de toamna aduce un nou inceput pentru Jennifer Aniston: nu doar ca ea va reveni pe micile ecrane cu serialul de pe Apple TV+, „The Morning Show” (sezonul 2 va fi lansat vineri, 17 septembrie), dar se pare ca a lansat un nou brand, scrie Shape.
Actrita in varsta de 52 de ani a dat un indiciu pe contul sau de Instagram, urmarit de 37,8 milioane de admiratori, unde a facut un anunt scurt si misterios: „Urmeaza ceva”, a scris ea langa doua imagini.
Doua imagini si un tag misterios
In prima dintre fotografii, vedeta din „Friends” apare la o sedinta foto, imbracata cu o fusta mini si un sacou negru, in timp ce sta cu spatele spre obiectiv. Urmatorul cadru o arata tot din spate, cu palmele unite la ceafa.
View this post on Instagram
Fanii dornici sa afle cat mai repede noutatile despre actrita americana au observat ca ambele imagini includ tag-ul @lolavie.
View this post on Instagram
O gama larga de produse de frumusete
Potrivit People, faptul ca @lolavie figureaza ca marca inregistrata la Biroul american de patente si marci pare sa insemne ca urmeaza lansarea unei noi game de produse de frumusete. Conform publicatiei mentionate, marca acopera o gama larga de produse, de la cele de ingrijire a parului, la cele pentru ten si lotiuni de corp.
O linie de ingrijirea parului
Dupa cateva zile de suspans in care cu totii am incercat sa ghicim cu ce ne va binecuvanta vedeta, ieri am aflat ca Jennifer a lansat o linie de ingrijirea parului (era si timpul!), iar primul produs lansat este un spray de descurcare ce ofera tone de stralucire parului.
Vezi această postare pe Instagram
Secretul care o ajuta pe Jennifer Aniston sa se mentina in forma
Deloc surprinzator, postarea de pe Instagram a produs un interes ridicat in randul fanilor. „SEPTEMBER = JENTEMBER SI NU NE PUTEM PLANGE”, a comentat cineva anuntul vedetei. „Omg, abia astept sa vad acest proiect”, a scris alt fan.
Foto: PR.