Ce stim cu certitudine este ca orice femeie ar trebui sa foloseasca retinol, chiar daca are sub 30 de ani, pentru ca acest ingredient nu aduce doar beneficii anti-aging: este foarte bun si pentru tratarea acneei si a punctelor negre, pentru ca ajuta la reinnoirea celulelor.
Brandul de skincare preferat al actritei Nicole Kidman este unul surprinzator de accesibil: Neutrogena.
In Romania nu avem inca acces la toata gama de produse Neutrogena – inca astept cu nerabdare sa vina si la noi crema preferata cu retinol a lui Nicole, Neutrogena Rapid Wrinkle Repair.
Deocamdata o poti comanda din afara, insa vei mai plati ceva taxe de transport. Nicole iubeste aceasta crema pentru ca netezeste ridurile fara sa-i cauzeze iritatii, mai ales ca are piele sensibila, foarte deschisa la culoare. Motivul pentru care este atat de blanda este acidul hialuronic din formula, care contracareaza forta retinolului si il face mai bland.
Cum folosesti retinolul astfel incat pielea ta sa-l tolereze fara iritatii?
„Folosesc crema asta in fiecare seara inainte de culcare. Imi ofera toate beneficiile unei creme cu retinol, insa fara sa-mi irite sau usuce pielea”, le-a dezvaluit actrita celor de la People.
O varianta cu efecte similare si la care vei avea acces mai usor este aceasta:
Contine de asemenea o combinatie concentrata de acid hialuronic si retinol, pentru a hidrata intens pielea in timp ce netezeste ridurile si porii. Foloseste-l mai intai de cateva ori pe saptamana, pentru a te asigura ca pielea ta tolereaza bine acest fluid. Apoi poti trece la o aplicare mai frecventa.
Nicole Kidman nu se desparte nici de vitamina C sau SPF
„Pentru ca sunt o persoana care petrece mult timp in aer liber (imi place sa alerg afara, sa joc tenis sau sa inot), folosesc in fiecare zi neaparat o crema cu factor mare de protectie. Am ten deschis la culoare si ma ard foarte usor. De asemenea, folosesc si un serum cu vitamina C, pentru ca este un antioxidant puternic, care iti protejeaza pielea pe termen lung”, a marturisit Nicole pentru Byrdie.
Foto: Getty Images.