Scarlett Johansson stie din proprie experienta ca acneea adulta nu este doar enervanta, ci iti poate afecta serios imaginea de sine, relateaza Shape.com.
Cand starul din „Vaduva Neagra” abia isi incepea calatoria la Hollywood, se confrunta cu eruptii acneice care ii afectau increderea si stima de sine. Isi aminteste si astazi de lupta aceea grea.
„Inca ma uit inapoi la fotografiile mele de pe covorul rosu de la varsta de 20 de ani si imi spun: <<Imi amintesc cosul ala>>”, a spus Johansson pentru People. „A fost groaznic. Imi venea sa-mi acopar acneea chiar inainte de a ma urca pe scaunul de machiaj (in timpul filmarilor, n.r.) doar ca sa nu ma mai simt atat de expusa. Acneea afecteaza intr-adevar modul in care te simti si incepi sa-ti agresezi pielea, doar ca sa nu mai vezi acele eruptii.”
Vezi această postare pe Instagram
Johansson recunoaste ca a incercat „orice fel de peeling si masca anti-acnee si de retexturare a pielii” – dar aceasta abordare i-a afectat si mai mult tenul.
In cele din urma, actrita a decis ca pielea ei are nevoie de o rutina minimalista, compusa din produse simple.
Asa i-a venit ideea sa creeze o linie de produse cu care pielea ei e multumita. Noul brand se numeste The Outset si este co-creat de Johansson si veterana in industria frumusetii Kate Foster. Asa cum si-a dorit actrita, produsele sunt create luand in considerare conceptul minimalismului, pentru a „curata si hidrata in mod constient” pielea. Sunt formulate fara substante active dure sau alergeni comuni.
Vezi această postare pe Instagram
Linia este menita sa simplifice rutina de ingrijire a pielii printr-o solutie de zi cu zi in trei pasi. „Ma simt increzatoare in produsele noastre – sunt atat de fiabile”, a declarat Johansson in interviul pentru People. „Transparenta ingredientelor pe care le folosim este foarte importanta pentru noi. Numim aceasta linie de skincare <<tricoul alb>> al ingrijirii pielii, pentru ca e ca o piesa basic care se potriveste in orice combinatie”. Fiind blande si simplu formulate, produsele The Outset pot fi combinate cu alte creme sau serumuri ce contin ingrediente active potente.
Toate celebritatile isi creeaza o linie de skincare?
Johansson este constienta de faptul ca nu este prima celebritate care a lansat o linie de ingrijire a pielii – si ca publicul larg poate fi sceptic cu privire la calitatea produselor. Insa vedeta crede ca abordarea lor minimalista le diferentiaza de alte branduri de celebritati.
5 cele mai sexy parfumuri cu note de vanilie
La fel ca multi oameni, cand Johansson se simte grozav in propria piele, si restul lucrurilor se intampla mai firesc. Si acum, pe masura ce lumea incepe sa-si revina dupa „urmele” lasate de Covid, ea profita din plin de asta.
„Cu totii am fost dati peste cap de Covid, iar acum am inceput sa ne reluam, cat de cat, vietile de dinainte. Am inceput sa port din nou ruj, ceea ce este atat de interesant”, a mai spus Johansson. „Daca pielea mea arata bine, simt ca tot ce am nevoie este un ruj si sunt gata sa ies pe usa”.
Foto: depositphotos.com