„Oameni buni, am muncit doi ani pentru acest proiect special si pot sa va spun oficial ca Rare Beauty se lanseaza vara asta in magazinele @sephora din America de Nord!”, a scris Selena langa o inregistrare video pe care a postat-o pe contul ei de Instagram, urmarit de 167 de milioane de admiratori.
In imaginile video, artista foloseste cateva rujuri si farduri din noua gama si vorbeste despre faza de dezvoltare a proiectului, al carui nume este inspirat de titlul ultimului ei album, scrie Page Six.
Vedeta a creat si un cont de Instagram pentru brandul sau de produse cosmetice, unde a postat cateva fraze motivationale, precum: „Nu este definit de o poza, un like sau un comentariu”.
Extindere la nivel mondial in 2021
Conform WWD, linia Rare Beauty se va vinde exclusiv prin intermediul Sephora in Statele Unite, Canada si Mexic, dar si pe site-ul propriu.
Artista are planuri pentru expansiune in 2021: „Vom vinde la nivel global anul viitor. Am nevoie de ajutorul vostru pentru a construi brandul, pentru ca vreau sa fie real – povesti reale, oameni reali”, a scris ea.
Valorile brandului sunt incluziunea si unicitatea, subliniaza noul CEO, Scott Friedman, care a construit afaceri de succes in domeniu, precum Bellami si NYX Cosmetics. „Rare Beauty va provoca definitia societatii despre frumusete care ne afecteaza stima de sine. E timpul sa incetam sa ne mai comparam si sa incepem sa ne imbratisam unicitatea. Fiecare este diferit – si asta e un lucru bun”, a declarat acesta pentru WWD.
Selena le urmeaza pe Kylie Jenner si Rihanna
Fanii asteptau de mult timp ca Selena Gomez sa calce pe urmele altor vedete care au afaceri in industria cosmetica – Kylie Jenner, Rihanna, Kesha si Lady Gaga.
In iulie, cantareata a depus o cerere pentru ca numele ei sa figureze ca marca inregistrata si sa poata fi aplicat unor parfumuri, uleiuri esentiale si produse de ingrijire a pielii si a parului, relateaza Page Six.
Selena Gomez a vorbit despre abuzurile pe care le-a suferit in timpul relatiei cu Justin Bieber
Desi acesta este primul pas in calitate de antreprenor in industria frumusetii, Selena Gomez are la activ mai multe colaborari de succes in acest sector – ea a promovat si creat mai multe linii pentru Puma si Coach.
Totodata, cantareata a fost si sursa de inspiratie pentru un model de bikini lansat de Krahs, producatorul de costume de baie care apartine fostului ei manager.
Foto: Instagram/Selena Gomez