In anul 2017, Ferragni a fost desemnata de catre Forbes cel mai influent fashion blogger, iar de atunci viata acesteia se afla in permanenta in lumina reflectoarelor. De la pasiunea pentru moda, la o afacere de milioane nu a mai fost decat un pas, iar Chiara a stiut cum sa-si transforme numele intr-un brand.
Cariera acesteia este in plina ascensiune, iar anul acestea va lansa un documentar autobiografic, celebrand cea de-a 10-a aniversare de la crearea platformei sale digitale, The Blonde Salad. Productia va fi regizata de Elisa Amoruso si va avea premiera, cel mai probabil, in toamna acestui an.
Filmul documentar va fi filmat in New York, Milano, Paris si Los Angeles, iar producatorul este Francesco Melzi d’Eril, cel care a realizat recent ,,Suspiriaā, regizat de Luca Guadagnino, precum si documentarul despre Salvatore Ferragamo.
Chiara Ferragni a declarat pentru The Hollywood Reporter…
,,Povestea mea este despre o fata care a avut un vis si care a crezut cu adevarat in el”. Documentarul va oferi o privire asupra vietii profesionale si private ale vedetei, urmarind traiectoria acesteia de la copilaria din orasul italian Cremona, pana in prezent. Acesta va dezvalui totodata si o parte dintre proiectele pe care le are pentru anii urmatori.
Recreeaza stilul: Chiara Ferragni – piesele de care ai nevoie pentru un look asemanator
In prezent, Chiara are aproape 16 milioane de urmaritori pe Instagram, este casatorita cu rapper-ul italian, Federico Leonardo Lucia, cunoscut ca Fedez, si au impreuna un baiat, Leone.
Vedeta are propria linie deĀ incaltaminte si haine in magazine emblematice din Milano, Paris si Shanghai. Colectia sa a devenit iconica in lumea modei datorita celebrului logo: un ochi cu irisul albastru. Chiara a lansat si un Masterclass dedicat frumusetii, Beauty Bites.
Filmul documentar va incepe cu povestea de dragoste dintre ea si Fedez…
…si nunta acestora din Sicilia, care a avut loc in toamna anului trecut. Evenimentul a generat o adevarata amploare in social media, eclipsand chiar si nunta regala.
Rochia sa, creata de casa de moda Christian Dior, i-a adus brandului de lux o adevarata explozie de vanzari, depasind chiar performanta reusita de Meghan Markle cu rochia sa, semnata de Givenchy. Decorul a fost si el unul spectaculos, iar hastagul evenimentului, #TheFerrangez, a creat isterie pe retelele sociale in ziua nuntii.
Chiara a mai declarat pentru The Hollywood Reporter ca isi doreste ca oamenii sa o vada asa cum este ea in realitate, fara filtre: ,,Elisa Amoruso m-a filmat in atatea momente diferite si, pentru ca nu exista un scenariu, totul este foarte natural si autenticā;
Documentare despre sustenabilitate pe care trebuie sa le vezi
,,Sunt cateva dintre cele mai frumoase momente din viata mea, de la nunta mea, pana la copilul meu, Leone, sau momentele in care sunt doar eu si gandurile mele. Oamenii imi vor vedea viata intr-un mod diferit, dincolo de o simpla postare sau o poveste pe Instagram de 15 secunde.ā
Elisa Amoruso considera ca filmul va arata o alta imagine a Chiarei…
…care nu a mai fost vazuta pana acum, iar publicul va descoperi de ce a devenit atat de faimoasa si apreciata de foarte multi oameni din industria modei.
„Toata lumea crede ca o cunoaste, dar oamenii nu stiu cu adevarat cine este Chiara Ferragni. Ea se confrunta cu toate dificultatile si vulnerabilitatile unei femei obisnuite, in calitate de mama, sotie si femeie de afaceriā. Elisa considera ca Chiara isi impartaseste valorile prin intermediul platformelor sociale.
Regizoarea declara ca desi aceste platforme nu au fost create pentru ca oamenii sa-si dezvolte afaceri independente, acestia le-au folosit pentru a revolutiona afacerile, publicitatea si cultura. ,,Chiara reprezinta cel mai bun exemplu. Ea se afla in topul influencerilor de moda si este recunoscuta in intreaga lume.ā
Cele mai bune seriale pe care sa le vezi in 2019
Filmul documentar va explora, de asemenea, dezavantajele de a-ti expune viata in lumina reflectoarelor. Tot Amoruso declara ca : ,,Ea este o femeie de succes, dar are si dusmaniā.
Melzi d’Eril afirma ca filmul va analiza, de asemenea, impactul global pe care persoanele influente din lumea modei il au in vanzari, comunicare Či branding. ,,Dorim sa spunem povestea Chiarei, dar si sa prezentam modul in care s-a schimbat societatea. De aceea vom intervieva profesori universitari, jurnalisti si scriitori.Vrem sa incercam sa intelegem si sa explicam cum functioneaza aceasta lume noua.ā
Producatorul considera ca viata acesteia reprezinta paradigma perfecta
,,Cred ca intelegerea dinamicii succesului Chiarei si, in special, modelul pe care aceasta il reprezinta pentru fetele tinere este deosebit de interesant. Ea are o multime de urmaritori in randul tinerilorā. Tot el a declarat ca este foarte distractiv sa lucreze cu vedeta si sa filmeze un astfel de film.
In documentar vor aparea o serie de personalitati din lumea modei, printre care Donatella Versace, Diane von Furstenberg, Maria Grazia Chiuri, Silvia Fendi, Alberta Ferretti sau Jeremy Scott. Din industria media, vor fi intervievate Eva Chen si Moira Forbes, precum si Paris Hilton.
Chiara Ferragni declara ca in acest documentar va exista ceva pentru toata lumea. Publicul vizat ii include pe toti, ,,de la urmaritorii mei, care doresc sa afle mai multe despre viata mea, la haterii care nu-mi inteleg munca si cei care sunt interesati sa vada cum internetul si social media au revolutionat lumea modei si comunicarii.ā
Foto: Instagram – Chiara Ferragni