Starul a postat pe Instagram o imagine in care consuma caviar la micul dejun pentru a sarbatori cea mai noua reusita. Parfumul sau, Fenty Eau de Parfum, s-a vandut complet in numai cateva ore de cand a fost lansat.
Rihanna a sarbatorit succesul cu caviar la micul dejun
In fotografia care a acumulat aproape cinci milioane de like-uri, Rihanna apare stand in pat, in ceea ce pare a fi o camera de hotel, si servete caviar dintr-un bol asezat pe un platou de argint.
„Cum m-am trezit dupa ce #FENTYPARFUM s-a vandut complet in aceasta dimineata!!!”, a scris Rihanna in dreptul fotografiei postate pe Instagram.
Christina Applegate dezvaluie ca a fost diagnosticata cu scleroza multipla
Parfumul este inspirat de orasele favorite ale cantaretei din Barbados si include note de magnolie, mosc, tangerine, afine, absolut de trandafir, geranium si patchouli.
Celebritatile spun ca Rihanna este vedeta care miroase cel mai bine
De ani buni celebritatile care au intalnit-o pe Rihanna au spus ca vedeta miroase incredibil de bine. Ea a folosit aceste declaratii pentru a-si promova parfumul Fenty intr-un mod original si amuzant.
Noul succes se alatura unei serii de reusite in afaceri care au transformat-o pe artista in miliardara si in cea mai bogata cantareata din lume.
Rihanna a devenit oficial miliardara, in special datorita brandului Fenty
Forbes a anuntat ca Rihanna are o avere estimata la 1,7 miliarde de dolari, devenind cea mai bogata artista muzicala din lume. In ciuda celor opt albume care au primit Discuri de Platina, cea mai mare parte din castiguri se datoreaza linei sale de produse cosmetice, Fenty Beauty, care a fost lansata in anul 2017.
Brandul are in prezent o valoare estimata de 2,8 miliarde de dolari si a depasit profitul anul al altor branduri de beauty ale unor celebritati, printre care Kylie Cosmetics, detinut de Kylie Jenner, si KKW Beauty, care ii apartine lui Kim Kardashian.
Succesul enorm de care s-a bucurat Fenty Beauty se datoreaza in special inclusivitatii sale fara precedent. Brandul ofera un numar de peste 40 de nuante care se potrivesc diferitelor tonuri de piele, ceea ce a crescut considerabil accesibilitatea in randul consumatorilor.
Tot ce trebuie sa stii despre filmul-eveniment „House of Gucci”
„Multe femei simteau ca nu exista linii de makeup care sa se adreseze tonului pielii lor. Existau doar deschis, mediu, mediu inchis si inchis – si cu totii stim ca realitatea nu este asa”, a declarat pentru Forbes Shannon Coyne, specialist in politici de consum. „A fost unul dintre primele branduri care a spus ‘Vreau sa ma adresez tuturor acestor oameni diferiti'”, a adaugat specialista.
Cantareata a avut un succes rasunator si cu celelalte branduri lansate ulterior
In 2018 a lansat Savage x Fenty, un brand de lenejere intima in asociere cu TechStyle Fashion Group, care a ajuns la o valoare estimata de un miliard de dolari, potrivit Forbes. In luna iulie a anului trecut, Rihanna a lansat si o gama de produse pentru ingrijirea pielii, numita Fenty Skin.
Foto: PR, Instagram – @badgalriri