In discutia despre tendintele de toamna-iarna 2018-2019, designerii care dicteaza au hotarat mai multe directii. Unii dintre ei ne-au vorbit despre „protectie”. Cel mai graitor a fost Raf Simons pentru Calvin Klein si ale sale costume de protectie impotriva hazardelor chimice.
Mai conventionali au fost cei de la Balenciaga sau Prada, care au mizat pe mai multe straturi (layering), chiar mai multe geci sau paltoane, una peste alta. Un alt fel de protectie sau „armura” poate fi o rochie din piele. De asemenea, animal print din cap pana-n picioare spune „greu de atins” sau „greu de prins”.
Feminismul a ramas un subiect discutat si abordat pe podium chiar de Sarah Burton pentru McQueen. Iar alte colectii precum Lowe si Chole au adus in prim-plan calmul si echilibrul.
Iata cele mai importante tendinte pentru sezonul de toamna-iarna 2018-2019:
Rochia din piele
Matasea si catifeaua sunt bine si raman in tendinte, dar toamna aceasta li se alatura un alt material – pielea. O varianta de power-dressing pentru birou sau o alternativa pentru un cocktail dress, aceasta piesa este un must-have. Alege ce model ti se potriveste mai bine: scurta si cool, ca cea din prezentarea Miu Miu, sau poate o rochie tip camasa, cum am vazut la Victoria Beckham sau Tod’s.
Animal print
In ciuda stilului meu simplu, destul de minimalist, acesta este probabil trendul meu preferat! Si se pare ca nu doar al meu. Toata lumea a innebunit dupa animal print sezonul acesta! De la leopard, la zebra si pana la tigru, toate animalele au invadat catwalk-urile. Acest tip de look denota independenta, putere si te aduce direct in linia intai. Ce difera anul acesta? Varianta de animal print in culori vibrante sau acest imprimeu purtat cu curaj, din cap pana-n picioare!
Rochia din esarfe
Stiu ca exista rochia esarfa, cea pe care o poti purta la plaja peste costuml de baie, dar sezonul acesta vorbim de rochia facuta din esarfe sau materiale ce imita esarfele din matase, cu imprimeuri care mai de care mai colorate, dar super stylish. Daca vrei sa „exagerezi”, poarta rochia cu o esarfa in cap sau, la polul opus, cu o caciula, cum am vazut la Gucci.
Logo Mania
De cateva sezoane incoace, brandurile au devenit tot mai obsedate de logo-uri(le lor). Anul acesta, sub directia creativa a lui Riccardo Tisci, Burberry chiar isi va schimba logo-ul. Asa ca, toamna aceasta e momentul sa iti declari afinitatea printr-o declaratie pe tricou, hanorac, curea sau chiar pe sosete.
Foto: Instagram – Fendi