Zalando lanseaza campania „Ce port?” cu artisti celebri si dezvaluie noua sa identitate de brand

1
De Teodora Tirca
11 sept. 2024

Campania ii are in prim-plan pe Willem Dafoe, Brigitte Nielsen, Luka Sabbat si Sabrina Bahsoon, evidentiind dedicarea Zalando de a-i ajuta pe oameni sa-si descopere si sa adopte stilul personal cu incredere.

Lansata pe 8 septembrie, campania Toamna-Iarna 2024 include o distributie de renume, printre care actorul aclamat Willem Dafoe, modelul si actrita Brigitte Nielsen, actorul si modelul Luka Sabbat, si creatoarea de continut si modelul Sabrina Bahsoon, cunoscuta sub numele de #TubeGirl.

„Ce port?” by Zalando

Campania curajoasa si distractiva „Ce port?” se concentreaza pe increderea in stil si evidentiaza experienta universala zilnica cu care oricine poate rezona, indiferent de varsta, locatie sau gen – dilema comuna de a decide ce sa porti. Pe fundalul vibrant al unui metrou aglomerat, campania surprinde o intersectie dinamica de diferite vieti, origini, preferinte de stil si aspiratii, aratand faptul ca moda rezoneaza cu toata lumea, indiferent de destinatia calatoriei lor. Prin aceasta campanie, Zalando doreste sa evidentieze felul in care simplifica deciziile de moda si ii inspira pe oameni sa-si gaseasca increderea in stil, oferind o varietate larga de produse, continut inspirational si o experienta de cumparaturi superioara.

Willem Dafoe spune: „‘Ce port’ – o intrebare pe care ne-o punem cu totii si care ne leaga. Aceeasi intrebare, raspunsuri diferite. Unii dintre noi suntem extrovertiti, altii introvertiti. Ne exprimam prin ceea ce purtam. Cand ceea ce alegi sa porti se aliniaza curiozitatilor, obiectivelor, identitatii, dorintelor si esteticii tale, te simti increzator si calm in interactiunile cu ceilalti si in fata lumii. Asa cum imaginatia unui actor poate fi hranita de un costum – alegerile tale vestimentare te pot inspira sa-ti imaginezi cine poti deveni.”

Brigitte Nielsen spune: „A fost o bucurie sa colaborez cu Zalando pentru aceasta campanie. Ritualul zilnic de a te intreba ‘Ce port?’ este universal, dar profund personal. Moda a fost intotdeauna o modalitate prin care mi-am exprimat emotiile si am ramas fidela mie insami. Gama de stiluri oferita de Zalando are ceva pentru toata lumea, permitand oamenilor sa gaseasca ceea ce ii face sa se simta increzatori si frumosi, indiferent de varsta, marime sau orice altceva.”

Campania a fost creata in colaborare cu fotografa Sophie Jones, regizorul Aube Perrie si agentia Wieden+Kennedy Amsterdam.

O identitate de brand reinnoita

Campania Toamna-Iarna 2024 marcheaza prima prezentare publica a noii identitati de brand Zalando, reprezentand un pas semnificativ in viziunea companiei de a deveni partenerul de lifestyle care ajuta clientii sa faca alegeri de moda increzatoare in fiecare zi. Aceasta este aliniata cu noua Strategie Zalando Group, lansata la inceputul acestui an, care se concentreaza pe calitate, lifestyle si inspiratie.

„Schimbarile pe care le prezentam astazi depasesc o simpla actualizare vizuala. Bazandu-ne pe capitalul de brand puternic si recunoasterea pe care Zalando le-a dezvoltat de-a lungul anilor, transformam brandul pentru a juca un rol mai important in vietile clientilor nostri”, spune Anne Pascual, Vicepresedinte Senior Design, Marketing si Content la Zalando. „Aceasta evolutie se axeaza pe increderea in stil si pe redefinirea modului in care clientii nostri se conecteaza cu moda si lifestyle-ul. Suntem foarte incantati sa prezentam aceasta evolutie prin noua noastra campanie Toamna/Iarna 2024, ‘Ce port?’, marcand primul pas in prezentarea noii pozitionari de brand si a identitatii de brand revizuite.”

Noua identitate vizuala introdusa odata cu campania Toamna-Iarna 2024 include o schema de culori portocalii intensificate, un logo modern, miscari de brand dinamice si un font Zalando personalizat, conceput pentru a fi mai lizibil si accesibil. Noile elemente vizuale vor fi implementate treptat in toate punctele de contact in lunile urmatoare.

Foto: PR.