Zalando, una dintre cele mai importante platforme online de fashion si lifestyle din Europa, continua eforturile de a-i inspira pe oameni sa se descopere si sa se exprime prin sport, lansand o noua campanie „Te asteapta ce-i mai bun”, care incurajeaza clientii sa indrazneasca sa incerce diverse discipline sportive, fara teama de esec.
Pe masura ce asteptarea creste in Europa inaintea Jocurilor Olimpice si a Campionatului European, Zalando invita consumatorii sa se alature acestui moment cultural si sa se implice in sport intr-un mod care reflecta cine sunt ei. Cei care urmaresc campania ii vor vedea pe sportivii de top nu pe terenurile lor obisnuite, unde performeaza cel mai bine, ci in timp ce se confrunta cu provocari neasteptate in fotbal, fitness si alergare.
Entuziastii sportului sunt invitati sa aiba incredere in a-si valorifica diversele abilitati, alaturi de Robert Lewandowski, unul dintre cei mai realizati fotbalisti ai generatiei sale; Alexia Putellas, capitana echipei FC Barcelona Femeni si a echipei nationale de fotbal feminin a Spaniei; antreprenoarea in moda si fitness Caro Daur; starul eSports, Ebru Önal, precum si artistul nominalizat la Grammy, Pusha T. Acestia sunt incurajati sa incerce fara temeri un nou sport sau sa revina la unul vechi fara frica de a fi judecati, pur si simplu facand tot posibilul pentru a-si atinge potentialul personal. Campania sustine convingerea ca a fi activ in sport, in orice calitate, are o influenta pozitiva atat asupra sanatatii fizice, cat si asupra sanatatii mentale si ajuta pe oameni sa se descopere mai mult pe ei insisi.
Sara Spannar, VP Marketing la Zalando despre lansare:
„Odata cu entuziasmul acestei veri pline de sporturi, beneficiem de oportunitatea de a ne conecta cu clientii nostri. Ne dorim sa aratam cum accesul Zalando la brandurile de top in domeniul sportului si la o gama relevanta de produse sportive ii incurajeaza pe toti sa isi atinga potentialul maxim. Vazand cum povestea prinde viata alaturi de talente remarcabile precum Robert Lewandowski, Alexia Putellas, Caro Daur, Pusha T, printre altii, este un moment de mandrie pentru noi toti.”
Robert Lewandowski, atacant la FC Barcelona, spune: „Colaborarea cu Zalando pentru campania „Te asteapta ce-i mai bun” a fost o experienta grozava. Aceasta se aliniaza perfect cu convingerea mea ca sportul nu este doar despre competitie, ci despre imbunatatirea constanta si atingerea de noi performante fara teama de esec. In fotbal, ca si in viata, este vorba despre a merge inainte si a face mai bine in fiecare zi. Aceasta campanie ne aminteste ca cele mai bune momente ale noastre urmeaza sa aiba loc, incurajand pe toata lumea sa imbratiseze suisurile si coborasurile calatoriei lor.”
Nu exista un moment mai bun decat cel prezent pentru a investiga obiceiurile sportive ale romanilor si modul in care Zalando le permite sa fie activi prin intermediul unei game captivante si a unei experiente inspirationale.
Un studiu recent indica faptul ca 20% dintre romani fac exercitii sau practica sport cel putin o data pe saptamana, iar alti 6% practica sporturi de 1 pana la de 3 ori pe luna. Datele arata, de asemenea, care sunt obstacolele in practicarea sportului in Romania, cum ar fi constrangerile de timp (38%) sau lipsa de motivatie (22%). Zalando intelege ca imbracamintea sportiva, incaltamintea, accesoriile si echipamentele contribuie adesea la cat de motivati si increzatori se simte oamenii in timp ce fac exercitii sau practica sport. De aceea, Zalando faciliteaza si creeaza un spatiu inspirational pentru clientii sai, atunci cand sunt in cautare de imbracaminte si piese sportive potrivite.
Zalando lanseaza colectia dedicata parasporturilor sub branduri proprii
Continuand eforturile de a construi un sortiment inclusiv si cu adevarat divers pentru grupurile subreprezentate, si recunoscand cat de dificil este pentru persoanele cu dizabilitati sa gaseasca imbracaminte sportiva la moda, functionala si accesibila, Zalando lanseaza prima sa colectie dedicata parasporturilor, prin brandurile proprii Pier One Sports si Even&Odd active. Gama, alcatuita din 14 piese si care va fi lansata in iunie, este proiectata cu atentie pentru a oferi imbracaminte stilata, dar functionala si confortabila, celebrand nevoile unice si individualitatea entuziastilor sportivi cu dizabilitati fizice.
Zalando a colaborat cu Ottobock, lider global in domeniul healthtech si al protezelor, pentru a accesa informatii si feedback de la sportivii lor, in scopul de a crea modele si articole vestimentare care sa ii sustina cat mai bine. Un exemplu al stilurilor adaptative de sport care urmeaza sa apara sunt colantii, care au un picior al pantalonului scurtat si finisat cu o banda elastica pentru a-l mentine fix si pentru a imbunatati confortul persoanelor cu amputatie deasupra genunchiului. Zalando a invitat-o pe atleta care are un membru amputat Fiona Pinar Batalla sa apara in campanie, care prezinta cu mandrie colectia inovativa de imbracaminte sport adaptiva sub brand propriu.
Hub-ul campaniei Zalando si gama dedicata sporturilor sunt disponibile pe zalando.ro. Sortimentul adaptiv Zalando este disponibil pe zalando.ro.
Foto: PR