Chef Foa deschide primul restaurant a la carte si lanseaza un nou concept: Bruto, Flavours from around the world

1
De Gavrila Alina
6 mai 2022

Flavours Group deschide al 20-lea restaurant, Bruto, dezvoltat in jurul conceptului Flavours from around the world. Situat chiar in inima orasului Cluj, in Record Park, Bruto este primul restaurant a la carte sub semnatura lui chef Foa si al doilea proiect dezvoltat impreuna cu Speedwell, dupa Stradale Miro.

Creat intr-o cladire veche de peste 200 de ani, care adapostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se intinde pe doua etaje si a pastrat detalii din arhitectura si designul locatiei, insa a adaugat elemente de pop art care aduc locului un aer fresh. Meniul este gandit astfel incat clientii sa se simta in largul lor si sa savureze la maximum experienta culinara: totul poate fi impartit cu prietenii sau mancat cu mana, pentru o atmosferarelaxata. Mai mult decat atat, restaurantul este dog friendly, ba chiar va avea in meniu preparate pentru catei.

La Bruto se pot servi micul dejun, pranzul (cu un meniu dedicat)si cina. Meniul include preparate din bucataria asiatica, orientala, italiana, greceasca, thailandeza si nu numai. Toate retetele sunt savuroase si surprinzatoare, iar dintre ele fac parte dish-uri precum Turkish Poached Eggs, Camembert Veggie Burger, Italian Osso Buco, Our Pork Belly with Extra Juiciness sau Mango Sticky Rice. Pentru doritorii de experiente excentrice, in curand vor face parte din meniul Bruto burgerii din carne de bizon, zebra sau crocodil. Meniul de bauturi include beri artizanale, o selectie speciala de vinuri, cocktailuri de semnatura si un meniu special de ginuri. Printre ele se numaraGreek Potion, Popeye’s Formula, Teapa lui Vlad, Havana Loca sau Gin Tonic Smoky.

Este un concept pe care ni l-am dorit foarte tare, dupaindelungi cautari si transformari. Este locul in care am adunat creativitatea din Flavours, dinamica din Stradale si dorinta clientilor de a avea un loc in care sa se simta intotdeauna bine si sa aiba mereu ceva nou de incercat, a declarat Chef Foa.

Bruto este o combinatie intre traditie si tot ce e hip si cool, intre nou si vechi, modern si matur, lejer si sofisticat, este un loc cu suflet, in care se pot aduna la povesti mai multe generatii. Este locul perfect pentru socializare, in care te poti intalni cu toti oamenii dragi, prieteni buni sau oameni faini cu care lucrezi, pentru a va simti bine si a va bucura de mancare gustoasa si bautura de calitate.

Bruto este deschis de luni pana vineri intre 08:30 si 15:00 || 17:00 – 24:00, iar sambata si duminica intre 08:30 – 24:00.Pentru detalii poti accesa www.brutofood.ro, pagina de Facebookwww.facebook.com/brutocluj sau Instagramwww.instagram.com/bruto.food/.

Despre Flavours Group

Flavours a luat nastere in 2002, ca o companie de catering care livra mancare cum nu se mai gasea in Romania, sub semnatura lui Chef Foa. Si pentru ca fiecare livrare era un eveniment in sine si niciun meniu nu semana cu un altul, s-a dezvoltat firesc si divizia de evenimente tailor-made. Astfel, Flavours a inceput salivreze o experienta 360 pentru toate simturile. Flavours are divizii in Bucuresti si Cluj, iar livrarile se pot face in toata tara.

In 2015, a aparut Stradale si, pentru prima oara, pranzul dintr-o cladire de birouri, scoala sau institutie publica venea cu o experienta completa – calitate superioara a ingredientelor, gust memorabil, designul unui restaurant de seara si atmosfera unui festival de mancare.

Dintr-un desert iubit in Bucuresti, Mitzu s-a dezvoltat firesc intr-o cafenea unde poti savura o cafea de specialitate, dulciuri si sendvisuri facute in casa.

Stradale si Mitzu sunt pozitionate in cladirile de birouri tip A, in Bucuresti, Cluj si Timisoara, in scoli private, dar si in institutii, precum Ambasada SUA sau Senatul Romaniei.

Bruto este cel mai nou brand al grupului si primul concept a la carte, dezvoltat in jurul conceptului Flavours from around the world.

In toti cei peste 20 de ani de activitate, Flavours Group a ajuns la peste 5.5 milioane de clienti prin prisma serviciilor oferite de sub fiecare brand in parte.