In anul 2023, Levi’s sarbatoreste 150 de ani de la crearea celei mai emblematice piese vestimentare din intreaga lume.
501 Original a fost o pereche de blugi purtata de lideri, oameni care si-au asumat riscuri si alte milioane de persoane ambitioase.
Pentru a comemora experientele fanilor 501, Levi’s lanseaza campania The Greatest Story Ever Worn, sub forma unei sarbatori pe parcursul intregului an. Elementele cheie ale proiectului sunt 3 scurtmetraje regizate de Martin de Thurah si Melina Matsoukas. Acestea exploreaza istorisiri care celebreaza trecutul incredibil al 501. In nenumarate contexte istorice, culturale si personale.
The Greatest Story Ever Worn prezinta 501 drept o poveste in continua expansiune
Poveste scrisa si rescrisa de toti cei care ajung sa ii descopere. Blugi ce exprima povestea tuturor care au intrat in contact cu ea. Aceasta naratiune este o colectie de personaje, evenimente si amintiri de la toate tipurile de oameni.
„Putine produse, ca sa nu mai vorbim de articole de imbracaminte, au avut o prezenta la fel de constanta in viata oamenilor precum 501. Cu un inceput umil drept pantaloni de lucru, blugii Levi’s 501 au devenit o unealta a expresiei de sine care transcende orice limite. Acesta este un moment incredibil pentru brandul Levi’s. The Greatest Story Ever Worn, isi propune sa sarbatoreasca mostenirea, amploarea de neegalat si relevanta globala a modelului 501.” – Chris Jackman, VP Brand Marketing, Levi’s.
Cele 3 scurtmetraje au fiecare o perspectiva unica
Precious Cargo impartaseste modul in care blugii 501 si-au facut drum spre Kingston in anii 1970, spiritul jamaican oferindu-le un twist unic. Acesta este regizat de Melina Matsoukas si filmat de Bradford Young. Filmul este o explorare a unei insule in care stilul si ritmul distinct au reverberat pe tot globul.
Urmatoarele 2 scurtmetraje sunt regizate de Martin de Thurah si directorul de fotografie Kasper Tuxen. Fair Exchange spune povestea unei vaci foarte indragite de o familie, ce ajunge sa fie vanduta in schimbul unei perechi de 501. Peisajul rece georgian este ideal pentru expunerea modului in care blugii 501contribuie la implinirea viselor marete.
Ultimul scurtmetraj, Legends Never Die, spune povestea adevarata a unui purtator devotat Levi’s care a cerut sa fie ingropat in 501. Acest fan, le-a cerut tuturor participantilor ca la inmormantare sa-si poarte blugii 501. Filmul este o celebrare a umanitatii si a conexiunii inextricabile dintre un barbat si blugii lui Levi’s 501.
Lansarea campaniei The Greatest Story Ever Worn este inceputul celebrarii celor 150 de ani ai blugilor 501
Mai multe povesti vor fi impartasite pe parcursul anului 2023.
Vezi doua dintre filme aici:
Precious Cargo: https://www.youtube.com/watch?v=xf2TN9be_fM
Legends Never Die: https://www.youtube.com/watch?v=o6F5VdWsmmc
Credite
Concept si directie creativa: Droga5
Directori: Melina Matsoukas si Martin de Thurah
Fotograf: Jason Nocito
Stilist: Mobolaji Dawodu
Despre Levi Strauss & Co.:
Levi Strauss & Co. este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de marca din lume si un lider global in producerea blugilor. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub marcile Levi’s, Dockers, Signature by Levi Strauss & Co. si Denizen. Produsele brandului sunt vandute in peste 110 de tari si in intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti, magazine universale, site-uri online si are o amprenta globala de aproximativ 3.000 de magazine de tipul shop-in-shop. Veniturile nete raportate ale Levi Strauss & Co. pentru anul fiscal 2018 au fost de 5,6 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com.