Mai multe premii in luna mai de la MAM Bricolaj

1
De Gavrila Alina
4 mai 2022

Dupa ce a aniversat magazinele din Ghencea si, respectiv, Morarilor cu activitati speciale si premii pentru clienti, retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier si electrice MAM Bricolaj continua sa rasplateasca fidelitatea acestora printr-o noua campanie cu surprize pe parcursul ultimei luni de primavara.

 Incalzirea vremii este sinonima, pentru MAM Bricolaj, cu intensificarea lucrarilor de amenajare in casele romanilor, astfel incat retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier si electrice vine cu o initiativa prin care sa sustina aceste proiecte de suflet ale clientilor sai. In perioada 1-29 mai, MAM Bricolaj desfasoara in magazinele fizice campania „Rade un premiu” care va rasplati bonurile de cumparaturi cu valoare de minim 300 de lei cu taloane razuibile ce ascund premii.

Cele peste 5000 de premii din campanie sunt produse dintre cele mai diverse, dedicate atat domnilor, cat si doamnelor: tricouri, pixuri, sepci, salopete, jachete, rucsaci, umbrele, termosuri, spargatoare de nuci, truse de manichiura, rulete, agende, surubelnite, centimetre, produse de curatenie Sano, odorizante pentru masina, brelocuri, baterii externe, lanterne, brichete, desfacatoare de sticle, creioane, borsete.

„Suntem foarte incantati ca am reusit sa incheiem multiple parteneriate cu agenti economici din diverse domenii conexe amenajarii interioare pentru a putea asigura o gama cat mai variata de premii. Astfel, continuam sa ne rasplatim clientii fideli pe tot parcursul lunii mai, sustinandu-le eforturile de infrumusetare si imbunatatire a functionalitatii caminelor lor”, a declarat Ioana Gavan, director de marketing MAM Bricolaj.

Campania se va desfasura in perioada 1-29 mai in cele trei magazine pe care retailerul de materiale, accesorii pentru mobilier si electrice MAM Bricolaj le detine in Bucuresti: Luica (Berceni), Morarilor (Pantelimon) si Ghencea. Promovarea campaniei se desfasoara in presa scrisa, online si radio.