Startup-ul bonapp.eco si Yves Rocher Romania isi unesc fortele pentru a combate risipa produselor cosmetice

1
De Gavrila Alina
12 apr. 2022
Startup-ul bonapp.eco si filiala romaneasca a brandului international Yves Rocher au incheiat un parteneriat pentru a combate risipa generata de surplusul produselor de frumusete si al cosmeticelor.
Yves Rocher Romania este prima companie non-alimentaracare se alatura celor peste 150 de parteneri afiliati ai bonapp.eco.

Produsele Yves Rocher disponibile in aplicatia bonapp.eco expira in 2 pana la 6 luni de la achizitionarea acestora de catre clienti si vor puteafi cumparate din unele dintre magazinele companiei din Bucuresti, prin intermediul aplicatiei.

Doua companii isi unesc fortelepentru a combate risipa in industria frumusetii: startup-ul romanesc de impact bonapp.eco, lansat numai cu patru luni in urma, si Yves Rocher, un lider in industria beauty, cu o prezenta de peste 20 de aniin Romania. Pana acum, sase magazine Yves Rocher s-au alaturatretelei bonapp.eco in Bucuresti. Parteneriatul urmeaza sa se extinda si in alte magazine Yves Rocher din Romania. Produsele Yves Rocher care mai au cateva luni pana la data expirarii pot fi achizitionate acumdin unele dintre magazinele companiei din Bucuresti. Prin aplicatiamobila bonapp.eco, preturile sunt cu cel putin 60% mai mici.

Prin parteneriatul nostru cu Yves Rocher Romania, o companiecare are 44 de magazine in tara, ne extindem lupta impotriva risipeiasupra unei noi categorii de produsefrumusete si cosmetice. Suntementuziasmati sa sustinem Yves Rocher in reducerea surplusului de produse. Cu acest parteneriat nou si captivant, baza noastra deutilizatori aflata in crestere poate achizitiona acum produse de frumusete care se aproprie de data expirarii, la un pret redus. Indiferent daca ne luptam cu risipa alimentara sau cosmetica, valorilenoastre raman aceleasi: suntem hotarati sa transformam provocarilede mediu si economice cauzate de surplusul de produse intr-ooportunitate sustenabila de afaceri in folosul tuturor. Mai mult caniciodata, solutia noastra apare ca o victorie pentru consumatori, ovictorie pentru comercianti si o solutie pentru planeta, declaraGrégoire Vigroux, co-fondatorul bonapp.eco.

Andreea Ivan, Manager General al Yves Rocher Romania a declarat: La Yves Rocher, credem in impactul pozitiv al naturiiasupra starii noastre de bine. Cand suntem conectati cu natura, contribuim la construirea unei lumi mai dedicate celor din jur si mediului. Acum, mai mult ca niciodata, trebuie ca fiecare dintre noi satreaca la actiune. 100% din produsele noastre sunt concepute pentrua reduce impactul asupra mediului inconjurator, reducem din ce in ce mai mult greutatea ambalajelor produselor (mai putin plastic, mai putina hartie). Din octombrie 2020, toate sticlele noastre sunt realizate din 100% plastic reciclat. Ambitia brandului este sa fieneutru din punct de vedere al emisiilor de carbon in toate activitatilesale din locul sau de origine, La Gacilly, Franta, pana in 2025. Suntem prima companie internationala de cosmetice care face o astfelde miscare. Parteneriatul cu bonapp.eco inseamna pentru noi un alt angajament important ce tinteste spre a reduce orice risipa posibila a cosmeticelor in surplus.

La doar patru luni de la lansare, aplicatia bonapp.eco a fost descarcata de peste 30.000 de utilizatori. Pana acum, startup-ul a salvat de la risipa peste 3.000 de pachete cu mancare in Bucuresti.

Disponibila pe iOS si Android, bonapp.eco este o aplicatie mobila care combate risipa. Prin aceasta, consumatorii economisesc intre 40% si 80% cand achizitioneaza alimente si, de acum incolo, si produse de frumusete. Peste 150 de parteneri sunt afiliati bonapp.eco, majoritatea magazine alimentare, restaurante, benzinarii, patiserii, cafenele, hoteluri si magazine de frumusete.

Startup-ul romanesc bonapp.eco a fost lansat in noiembrie 2021,iar la doua luni de la lansare a strans o investitie de inceput in valoare de 800.000 EUR pentru a se extinde in afara Bucurestiului. In prezent, compania angajeaza echipe de vanzari, precum si City Managers, in Cluj, Timisoara si Iasi, in timp ce angajarile in Europa de Est vor incepe mai tarziu in acest an. Afla mai multe la www.bonapp.eco.

Despre Yves Rocher

Yves Rocher opereaza in peste 90 de tari, cu 3000 magazine in intreaga lume ce deservesc peste 30 de milioane de consumatori, cuun sortiment de produse de 1000 de referinte. Yves Rocher iese in evidenta printr-un model de business unic in lume: acesta controleaza100% din procesul de productie, de la cultivarea plantelor, recoltarealor, extragerea ingredientelor active si integrarea acestora in produsul final, ceea ce ne permite propunerea produselor accesibile, dar si reducerea amprentei de carbon. Pasionati si dedicati, cercetatorii Yves Rocher au dezvoltat o intelegere profunda asupranaturii si ecosistemelor, alimentati de credinta ca frumusetea pieliiincepe prin alegerea ingredientelor active, derivate din plante crescute cu respect pentru biodiversitate.

Ambitia brandului este de a actiona in armonie cu natura, asemeneaplantelor si copacilor. Aceasta viziune, dedicata frumusetii femeilor, a ghidat dintotdeauna brandul, fiind pilonul conceptului Cosmétique Végétale®. ®Marca inregistrata de Yves Rocher in Franta.

In La Gacilly, Franta, marca Yves Rocher detine 60 de hectare si plante crescute in sistemul Agriculturii Biologice. Aici infloresc acelespecii care devin ulterior ingredientele active din formuleleproduselor companiei.

Designul produselor Yves Rocher este ecologic, bazat pe ingredientede origine vegetala, iar ambalajele sunt concepute cu o abordare100% ecologica. Astfel, incepand din octombrie 2020, toateflacoanele care ies din fabricile Yves Rocher sunt compuse din plastic 100% reciclat si reciclabil.