Tommy Hilfiger anunta colaborarea dintre Tommy Jeans si Supervsn Studios

1
De Gavrila Alina
15 iul. 2023

Tommy Hilfiger anunta colaborarea cu Supervsn Studios din Los Angeles. Lansat pe 10 iulie, Tommy x Supervsn sustine urmatoarea generatie de creativi americani.

Fondatorul Supervsn, Gavin Mathieu, a infiintat studioul pentru a sustine ideile creativilor din comunitatile subreprezentate. O viziune incluziva reflectata in modul in care Tommy Hilfiger si-a deschis primul magazin, People’s Place.

Spatiu in care oamenii din toate categoriile sociale se reuneasc pentru a se bucura de moda, arta, muzica si divertisment

„Am fondat brand-ul cu incluziune in inima sa, ca un loc care ii intampina pe toti. Supervsn imi ofera o mare speranta pentru viitor, imputernicind diversi creativi. Suntem mandri sa lansam o colectie alimentata de comunitate si de optimism”, spune Tommy Hilfiger.

 Colectia si campania reprezinta o Tapiserie a Americanei (Tapestry of Americana)

 Conceptul reflecta o viziune plina de speranta pentru SUA. Dar si un indemn catre creativi de a proiecta lumea pe care isi doresc sa o vada. “Tommy x Supervsn este o sarbatoare a multiculturalismului american. Un tribut adus oamenilor de culoare responsabili pentru crearea Americii. Recunoscand, in acelasi timp, ca singura modalitate de produce schimbarea este sa lucram impreuna, imbinand viziuni creative in moduri armonioase,” a spus Gavin Mathieu.

Colectie supradimensionata, cu efect washed out

Colectia reflecta o stare de spirit din Los Angeles. Culorile decolorate, dar luminoase, vorbesc un limbaj al optimismului relaxat. Inclusiv pantalonii scurti confectionati dintr-un amestec de camos si tie-dye. Jachetele, tricourile si un hanorac din material frantuzesc prezinta un simbol pentru noua Americana. O clapeta pe logo-ul Tommy in rosu, alb si albastru american, remixat cu culorile drapelului panafrican. Declaratiile indraznete includ „Aveti incredere in VSN, nu in algoritm”, incurajand creatorii sa-si pretuiasca progresul, sa creeze dintr-un loc de incredere si sa ignore zgomotul exterior.

 Campania prezinta familia creativa Supervsn si invita publicul sa se implice in realizarea Tapiseriei Americanei (Tapestry of Americana). Atragand, in acelasi timp, atentia catre comunitatile si culturile care au inspirat colectia. Un video realizat de Cole Santiago si Gavin Mathieu insusi prin care se intra in culise pentru a vedea expresii contemporane ale celor care realizeaza serigrafii, cusaturi, caligrafii si fotografii. Toti lucrand la colaborare, aducand viziunile lor in realitate. Fotografiile de Jack Bool se concentreaza asupra unei lumi multiculturale vazute prin lentila comunitatii creative extraordinare a Supervsn.

 Colectia este acum disponibila exclusiv pe tommy.com si supervsn.com

Alaturati-va comunitatii TOMMY JEANS pe retelele sociale prin @TommyJeans, @Supervsn, #TommyJeans si #TommyxSupervsn.

 Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

 Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume. O sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din anul 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii.

 Despre SUPERVSN STUDIOS

Supervsn Studios este un spatiu creativ si colectiv care se concentreaza pe crearea de produse, continut si experiente care sa inspire creativitate. Definit prin intersectia dintre CREATIVITATE si REALITATE, cand ENERGIA devine IDEE, iar o IDEE devine REALITATE.