Tommy Hilfiger ii aduce pe Stray Kids pe skyline-ul New York-ului pentru campania Toamna ‘24

1
De Gavrila Alina
24 sept. 2024

Boyband-ul isi prezinta stilul inconfundabil pe acoperisurile orasului, lansand o colectie de imagini de toamna inspirate de New York.

Tommy Hilfiger prezinta colectia Toamna 2024 aducand fenomenul global Stray Kids intr-o campanie indiscutabil newyorkeza.

Un omagiu adus ideii ca nicaieri nu e ca acasa — in special in New York City

Campania, desfasurata pe fundalul siluetei orasului New York, ii prezinta pe superstarurile K-pop in piese clasice de inspiratie prep, modernizate, redefinind conceptul de a visa maret. Cei opt membriai grupului intruchipeaza increderea dinamica ce leaga brandul de radacinile sale.

„Tommy Hilfiger este simbolul stilului american. De fiecare data cand vizitam New Yorkul, ne ajuta sa ne simtim ca acasa prin stilul sau prep atemporal – ne face sa simtim ca orice este posibil. Suntem foarte entuziasmati ca fanii nostri sa ne vada in varful lumii in aceasta campanie iconica din New York,” au spus Stray Kids.

„Skyline-ul New York-ului este scena suprema pentru un moment iconic din cultura pop. Pentru a treia noastra campanie cu Stray Kids, i-am dus la inaltimi noi. Impostaza asta de a fi deasupra orasului, m-a inspirat de la inceput si a fost modalitatea ideala de a evidentia stilul lor distinctiv, care intruchipeaza perfect energia vibranta a New York-ului,” a spus Tommy Hilfiger.

Colectia Toamna 2024 este inspirata de New York City

Casa stilului american clasic, canalizand spiritul unic al orasului si reinterpretandu-l cu o nota distinctiva Tommy. Continuand traditia de a integra detalii atletice in fiecare colectie, gama de haine sport casual ofera reinterpretari contemporane ale siluetelor clasice. Inclusiv pantaloni chino cu taietura eleganta, pulovere cable-knit rafinate si polo-uri actualizate.

Palton modernizat din lana in nuanta camel ca piesa perfecta pentru layering, se numara printre punctele de atractie ale sezonului

Nu lipseste nici geaca puffer supradimensionata in carouri elegante, precum si paltoane tip pea coat stilate in navy intens si jachete bomber cu detalii inspirate din stilul varsity. Pulovere moi, camasi Oxford clasice si sacouri croite cu pricepere sunt create pentru a fi purtate in straturi. In timp ce mocasinii si ghetele Chelsea elegante sunt o declaratie de versatilitate si eleganta coridiana. Usor de purtat, dar cu impact, este o abordare moderna a stilului atemporal cool, indiscutabil legat de NYC si de esentaTommy.

Senzatiile globale ale K-pop-ului, Stray Kids, cuceresc lumea cu lansarea recenta „ATE”

Astfel isi consolideaza faima internationala prin obtinerea primului loc in Billboard 200, pentru a cince oara consecutiv. Grupul isi extinde statutul de lunga durata ca parte a familiei Tommy, dupa ce a aparut in campaniile TOMMY HILFIGER Toamna 2023 si Primavara 2024. Fotografiati in culorile iconice ale brandului, rosu, alb si albastru, membrii trupei, Bang Chan, Lee Know, Changbin, Hyunjin, HAN, Felix, Seungmin si I.N, au fost surprinsi in portrete naturale si pline de energie de catre Alisdair McLellan.

Colectia Toamna 2024 este disponibila pe tommy.com, in magazinele TOMMY HILFIGER din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati. In Romania colectia se gaseste si in magazinele TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall – Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iasi, IuliusTown Timisoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanta, AFI Brasov si Promenada Mall Sibiu.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @RealStrayKids.

 Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentruCalvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Despre TOMMY HILFIGER

Tommy Hilfiger este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume. O sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din anul 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global.