Tommy Hilfiger la New York Fashion Week: Nautical cu un twist  

1
De Gavrila Alina
10 sept. 2024

Tommy Hilfiger a fost all abord in cadrul Fashion Week-ului de la New York, prezentand colectia Primavara 2025. Show-ul, care a avut loc duminica, pe 8 septembrie, s-a desfasurat pe nava dezafectata MV John F. Kennedy, care a fost anterior ferry-ul Staten Island.

Prezentarea a celebrat dragostea lui Tommy pentru stilul de viata nautic prin coduri maritime indraznete, in culorile emblematice ale brandului – rosu, alb si albastru.

Inspiratii nautice si maritim

Revenim la inspiratiile nautice si maritime care au definit stilul nostru caracteristic inca din anul 1985. Astazi, acestea sunt actualizate si remixate pentru anul 2025. Stilul are lejeritatea estivala, dar cu o incredere ce pare pregatita sa coboarede pe ferry si sa revina in oras,” a declarat Tommy Hilfiger

Elemente inspirate de patrimoniul navigatiei

Colectia include dungi Breton si Ithaca pentru camasi, inspirate de patrimoniul navigatiei. Jachetele de regatta din arhiva si pantalonii utilitari sunt conceputi sa fie usori si fluizi, confectionati din nailon asemanator cu panza de vele si bumbac incretit. Nu lipsesc nici pantalonii capri pentru femei, croiti intr-o gama de culori solide si carouri. Acestia sunt asortati cu pulovere tricotate supradimensionate, de inspiratie pescareasca.

Stilul prep clasic, reimprospatat cu jachete varsity intr-o combinatie de in si piele, pantaloni chinos cu mansete inspirate de vibe-ul de pe punte si pantaloni scurti de yacht cu pliuri duble. Croielile lejere ofera o nota eleganta blazerelor sportive de club, polo-urilor tricotate manual si trench-urilor si duc cu gandul la starea de confort care se regaseste in cabina capitanului. Look-urile sunt completate cu esarfe la gat, incaltaminte lejera de plaja tesuta manual si o noua monograma TH din franghie groasa care se intalneste pe sepcile din rafie.

Noua garderoba New American Prep imbina stilul vibrant Ivy League cu functionalitatea cotidiana a vietii de coasta

Felix si Lee Know din Stray Kids, Jisoo si Damson Idris au stat in primul rand, in timp ce Abby Champion, imaginea campaniei Toamna ’24, a stralucit pe podium in aplauzele logodnicului ei, Patrick Schwarzenegger. Finalul show-ului a fost electrizat de membrii Wu-Tang Clan, originari din Staten Island, Ghostface Killah, Method Man si Raekwon, iar Questlove a revenit pentru a curatoria coloana sonora. Printre invitatii speciali s-au numarat Tinashe, Quavo, Doechii, Ayra Starr si trupa japoneza de rock Mrs. Green Apple. Nelipsite au fost personalitati culturale globale, precum actorul canadian Maitreyi Ramakrishnan si vedetele T-Wave Pond, Phuwin, Fourth, Gemini, Jake Shane, Thomas Doherty, Nerea Martí, Ava Dash, Stella Jones, Nile Winchester, si Johannes Huebl.

Tommy Hilfiger continua sa revitalizeze repere emblematice din New York

Dupa spectacolul din februarie la Oyster Bar din Grand Central, Tommy Hilfiger continua sa revitalizeze repere emblematice din New York ca locuri de desfasurare a show-urilor. In acest sezon, formatorii culturali s-au imbarcat pe vasul dezafectat la Pier 17, South Street Seaport. Acestia au savurat o seara de ospitalitate marca Hilfiger, cu privelisti uimitoare ale Podurilor Brooklyn si Manhattan. Cu interioarele sale originale inca intacte, show-ul a marcat un ramas-bun rolului trecut al navei, in timp ce a celebrat transformarea sa intr-un club de comedie, sub noua proprietate a lui Pete Davidson si Colin Jost.

 Click aici pentru a vizualiza colectia Primavara ‘25.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger, #NYFW si@TommyHilfiger. 

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in anul 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentruCalvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din anul 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esentastilului american clasic cu o nota moderna.