Inspirat de faimosul studio din New York al lui Andy Warhol, „Tommy Factory” reimagineaza un epicentru creativ pentru astazi.
Aici Futuremakers intergenerationali, inclusiv Kate Moss, Lila Moss si Travis Barker, se unesc intr-un mix de clasic si nou.
Tommy Hilfiger anunta Tommy Factory, un spatiu creativ din Toamna 2022
Inspirat de faimosul studio din New York al lui Andy Warhol. Tommy Factory va prinde viata prin campania de toamna a anului 2022.
Futuremakersi intergenerationali vor fi surprinsi intr-o cromatica formata din rosu, alb si albastru.
Tommy Hilfiger revine la Fashion Week de la New York pe 11 septembrie 2022
Cea mai mare platforma din industrie „See now, buy now” va continua sa se dezvolte prin istoria culturii pop a orasului si prin emblematica Fabrica Warhol.
Fabrica lui Warhol, fostul epicentru al scenei creative din New York, a fost un mix dintre oameni si subculturi. Revolutia culturala pe care a inspirat-o in anii ’60 a continuat sa influenteze cultura pop si din anii ’70 – ’80 – o perioada in care Tommy Hilfiger a vizitat Fabrica si s-a intalnit cu Warhol insusi.
„Tommy Factory nu este un spatiu fizic, este o stare de spirit”, a spus Tommy Hilfiger.
„Fascinatia lui Andy pentru cultura pop a captat intotdeauna tot ceea ce este specific societatii americane. Capacitatea lui de a se conecta cu ceea ce era cel mai relevant nu a incetat sa ma inspire in tot ceea ce fac. Orasul New York este locul in care Andy a adus impreuna moda, arta, muzica si divertismentul, cand mi-am inceput pentru prima data activitatea in industrie. Fabrica era cel mai popular loc.”a declarat Michael Dayton Hermann de la Fundatia Andy Warhol.
„Energia creativa a orasului New York este o forta de neoprit care continua sa reuneasca o diversitate de talente inspiratoare, asa cum a facut-o la Fabrica lui Andy Warhol”, a declarat Michael Dayton Hermann.
Avandu-l ca fotograf pe Craig McDean si ca stilist de Katie Grand, campania de toamna 2022 va fi lansata la inceputul lunii septembrie. Va fi o ciocnire a culturilor, a trecutului si a viitorului, clasic si modern, pentru a aprinde energia unica a Tommy Factory.
Protagoniste o sa fie supermodelul Kate Moss si fiica sa, model de asemenea, Lila Moss
Dar si legendarul tobosar si producator, Travis Barker. Artistul castigator de Grammy®, actor nominalizat la Globul de Aur® si Emmy®, Anthony Ramos. Precum si compozitorul si castigatorul al mai multor premii Grammy®, Jon Batiste. Nu o sa lipseasca nici artistul pop stradal, Mr Brainwash. Si nici legenda drag Wigstock, Lady Bunny. Sau artistul tatuator, Steve Wiebe.
Experienta Tommy Factory, la ora 7 p.m. EST pe 11 septembrie la Skyline Drive-In Brooklyn
Dar si cu o activare Metaverse sincronizata. Intr-o premiera in industrie, podiumul „See now, buy now” va fi transmis in direct prin experienta Tommy Play pe Roblox.
Prietenii brand-ului sunt invitati sa se alature in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.