Brandul Victoria’s Secret a anuntat in luna iunie ca pregateste o relansare, pe fondul criticilor din ultimii ani care au determinat renuntarea la spectaculoasele show-uri de prezentare cu supermodele transformate in „ingeri”.
Heidi Klum considera ca schimbarea este necesara. „E vorba de timp, asta e tot ce pot sa spun. Timp”, a spus supermodelul in varsta de 48 de ani pentru The Sunday Project.
Vezi această postare pe Instagram
„Ca model, te plimbi mult, esti fericita ca ai un job. Cand faci parte dintr-o companie, faci ce ti se spune. Dar pana la urma, cand ma uit la toate astea, cred ca e vorba de timp”, a spus Klum, care a fost model al casei Victoria’s Secret intre anii 1999 si 2010.
O schimbare inevitabila
Membra juriului show-ului de televiziune „America’s Got Talent” recunoaste ca brandul de lenjerie a inceput sa se schimbe, dar crede ca procesul a durat prea mult.
Conducerea a stabilit ca imaginea brandului Victoria’s Secret sa nu se mai axeze pe ingerii intruchipati de supermodele, ci sa se ataseze de un grup de femei care reprezinta diversitatea, precum jucatoarea americana de fotbal Megan Rapinoe si actrita indiana Priyanka Chopra, care impartasesc „o pasiune comuna de a aduce schimbarea pozitiva”, scrie Page Six.
Procesul de rebranduire include si lansarea unei organizatii caritabile, The Victoria’s Secret Global Fund for Women’s Cancers, pe care compania o va sustine in misiunea de a deveni „o campioana a tuturor femeilor”.
Amintiri din tinerete
Heidi Klumm a vorbit si intr-un interviu pentru publicatia australiana Body + Soul despre schimbarea prin care va trece Victoria’s Secret, declarandu-se multumita ca grupul a inteles ca „sunt atat de multi oameni diferiti care vor sa aiba lucruri frumoase de imbracat”.
Modelul german a evocat si cateva amintiri din perioada in care lucra pentru acest brand: „Eram tot timpul cu Tyra Banks, Gisele Bündchen, Alessandra Ambrosio, Adriana Lima – inca sunt prietenele mele, calatoream prin toata lumea si ne distram impreuna”, a spus ea, adaugand ca a iubit mereu acest brand.
Klum, care a fost protagonista unor momente memorabile in timpul colaborarii cu Victoria’s Secret, precum prezentarea din 2003, cand era insarcinata, si cea din 2007, cand a fost insotita pe podium de sotul ei de atunci, cantaretul Seal, si-a incheiat colaborarea cu acest brand in 2010.
„Toate lucrurile bune trebuie sa aiba un sfarsit”, spunea ea atunci pentru Page Six, precizand ca va iubi mereu Victoria’s Secret.
„Prea putin, prea tarziu”
Un alt fost model al companiei, Bridget Malcolm, a vorbit despre viitoarea schimbare a brandului, insa a dezvaluit experientele negative pe care ea le-a avut. „Am gasit sutienul pe care l-am purtat in 2016 la show-ul Victoria’s Secret. Este marimea 30A, iar acum port masura 34B care e sanatoasa pentru mine”, a spus ea intr-o inregistrare video postata luna trecuta pe TikTok.
Modelul in varsta de 29 de ani a mentionat ca Ed Razek, fost chief marketing officer al L Brands, a scos-o de la prezentari pe motiv ca nu mai arata bine cand a trecut la masura 30B, a scris New York Post.
In opinia ea, schimbarea pe care o anunta brandul este o gluma: „Prea putin, prea tarziu”, si-a incheiat Bridget Malcolm mesajul.
Dupa postarea modelului, compania a precizat intr-un comunicat remis publicatiei The Post ca pregateste o noua abordare. „Avem o noua echipa de conducere la Victoria’s Secret care este complet dedicata transformarii continue a brandului cu o concentrare pe mediul inclusiv pentru asociatii, clientii si partenerii nostri, pentru a celebra, sprijini si incuraja femeile din toata lumea”, se arata in comunicat.
Foto: Instagram/@heidiklum