Cuplul, care a semnat o intelegere cu platforma de streaming in anul 2020 sub compania lor de productie, Archewell Productions, lucreaza la doua proiecte non-fiction pentru categoriile lifestyle si sport, potrivit Page Six.
Actrita din „Suits” va aparea intr-o serie care „celebreaza bucuria gatitului, gradinaritului, divertismentului si prieteniei”.
Leah Hariton, care a produs emisiunea de gatit a Selenei Gomez, „Selena + Chef”, va coordona proiectul.
Cum au reactionat Harry si Meghan dupa scandalul fotografiei cu Kate Middleton
Cea de-a doua serie se va concentra pe unul dintre sporturile preferate ale Printului Harry, polo.
Show-ul, care nu are inca un nume, se filmeaza in prezent in Statele Unite, la US Open Polo Championship din Wellington, Florida, si va prezenta culisele acestui sport care este popular in randul familiei regale.
Potrivit Page Six, Harry, in varsta de 39 de ani, nu va avea un rol principal in emisiune, dar va avea scurte aparitii.
Meghan Markle incearca se devina un antreprenor de lifestyle precum Gwyneth Paltrow si Martha Stewart
Unele surse au declarat pentru publicatia citata ca Meghan, in varsta de 42 de ani, incearca se devina un antreprenor de lifestyle precum Joanna Gaines si Gwyneth Paltrow.
Viitorul sau proiect Netflix va fi asemanator ca stil cu fostul ei blog, The Tig, in incercarea de a le „intrece pe reginele lifestyle” din America.
View this post on Instagram
„Din cate am inteles, cred ca Meghan va incerca sa le intreaca pe Martha Stewart, Gwyneth Paltrow si Ina Garten”, a declarat o sursa.
Primul proiect Netflix al Ducelui si Ducesei de Sussex, documentarul „Harry & Meghan”, a fost vizionat in peste 81 de milioane de locuinte in primele trei saptamani de la lansarea din decembrie 2022.
Insa Rachel Richardson, scriitoarea din spatele newsletterului de trenduri Highly Flammable, spune ca Meghan va trebui sa fie la fel de sincera in urmatoarele proiecte daca vrea sa concureze cu nume mari din industria de lifestyle.
Cand se vor impaca Harry si Meghan cu familia regala britanica
„Motivul pentru care Martha, Joanna si Gwyneth au avut succes urias este acela ca le-au permis spectatorilor sa patrunda in cele mai intime detalii si le-au dezvaluit cele mai mari secrete ale lor”, a declarat Rachel Richardson pentru Page Six.
„Autenticitatea este cheia in arena de lifestyle si cei care reusesc sunt dispusi sa-si expuna intreaga viata”, a adaugat Richardson.
„In ‘Harry & Meghan’ si in interviul pentru Oprah, Meghan le-a permis camerelor sa surprinda unele aspecte din viata sa personala. Dar daca vrea sa faca un show de lifestyle de succes, va trebui sa deschida usa la maxim”, a continuat Rachel.
Recent, Meghan a semnat un contract pentru un nou podcast cu Lemonada Media si a anuntat ca va lansa un brand de lifestyle numit American Riviera Orchard.
Foto: Instagram/Netflix