Michelle Thew, CEO Cruelty Free International: „Garnier este un brand international cunoscut tuturor. Faptul ca am colaborat cu ei pentru a contribui la incetarea testarii pe animale a produselor cosmetice si pentru aprobarea oficiala a brandului in cadrul programului Leaping Bunny, al organizatiei Cruelty Free International, reprezinta inceputul unui nou capitol in aceasta lupta. Procesul a durat mai multe luni, dar Garnier a analizat cu atentie fiecare furnizor si fiecare sursa, asa ca suntem pe deplin increzatori in rezultate.”
Programul Leaping Bunny le cere brandurilor sa investigheze intregul lant de aprovizionare, inclusiv toate materiile prime si ingredientele individuale, si sa ofere dovezi concrete care sa elimine complet posibilitatea oricarui caz de testare pe animale. Aprobarea trebuie acordata tuturor produselor din portofoliul brandului – produsele sau articolele individuale nu pot fi aprobate separat.
Pentru Garnier, acest proces a presupus asigurarea declaratiilor de la peste 500 de furnizori din intreaga lume, care livreaza peste 3.000 de ingrediente diferite.
Timp de mai multe luni, Garnier si organizatia Cruelty Free International au lucrat impreuna pentru a strange aceste dovezi si pentru a se asigura ca fiecare produs din portofoliul global al brandului poate fi marcat oficial cu sigla Leaping Bunny a organizatiei Cruelty Free International, un simbol universal al practicilor cruelty free.
Acest proces strict le ofera consumatorilor garantia ca pot cumpara produsele Garnier cu incredere deplina, stiind ca acestea indeplinesc criteriile stricte ale programului Leaping Bunny.
Adrien Koskas, Global Brand President Garnier: „Garnier s-a dedicat unei lumi care lupta impotriva testarii pe animale inca din anul 1989. A fi aprobat oficial de Cruelty Free International in cadrul programului Leaping Bunny este o adevarata realizare si a fost intotdeauna o parte importanta a misiunii noastre, care poarta numele Green Beauty. Astazi, Garnier face inca un pas verde spre statutul de brand sustenabil si transparent, asa cum ne-am propus in cadrul angajamentelor pentru sustenabilitate Green Beauty.”
Acest anunt vine in urma unui an de referinta pentru Garnier. In 2020,brandula lansat Green Beauty: Angajamentele Garnier pentru Sustenabilitate, o abordare 360 in materie de sustenabilitate, care a condus la transformarea fiecarei etape din lantul valoric si la reducerea drastica a impactul brandului asupra mediului inconjurator. Mai multe informatii despre Green Beauty gasesti aici: https://www.garnier.ro/greenbeauty
Foto: Unsplash.com.